לא לפספס הידמנויות

לא לפספס הזדמנויות

ביל גייטס – אחד העשירים בעולם התראיין לתקשורת העולמית ונשאל איך הגיע לעושר כזה ? הוא הכניס את ידו לכיס והוציא פנקס שיקים ואמר למראיינת שתכתוב כל סכום שהיא רוצה והוא יחתום . אך היא שוב שאלה “כיצד הגעת לעושר כזה? ומה הקשר לפנקס שיקים?” והוא הכניס את ידו לכיס שוב והוציא עט ואמר לה “כנראה אין לך עט לרשום . רשמי כל סכום שאת רוצה ואני אחתום” . אבל המראיינת לא הבינה את הקשר בין השאלה שלה לתגובה של גייטס . אמר לה ביל: “היתה לך הזדמנות להפוך לאישה עשירה , יכולת לרשום על השיק כל סכום שחלמת עליו והייתי חותם עליו לעיני 50 מליון הצופים , אך את פספסת את ההזדמנות שלך . אני לא פספסתי שום הזדמנות שנקרתה לי וזהו הסוד להצלחתי”.

הגיע אדם לביתו עם חשבון חשמל בסך 1,500 ₪ אמר לבני ביתו מהיום מצמצמים בחשמל, לא מדליקים  מזגנים כמו שהיה פעם, גם לא מאווררים , לא תנור, ולא מקרר, גם מכונת כביסה מיותרת אנחנו צריכים להגיע ל-40 ₪  בחודש חשבון חשמל ולכן נשאיר רק מנורה אחת לאחר חדש הגיע חשבון של 100ש”ח והחליט לצמצם יותר ומצאו מנורה קטנה יותר והחליט להשאיר אותה דולקת, לאחר חודש הגיע חשבון חשמל 15,000 ₪ ניסה לברר ולבדוק ע”י מומחים , ובינתיים תפח החשבון לריביות והצמדה ל-30,000 ₪ ולבסוף נמצא הפתרון , המנורה הקטנה היתה של הבויילר  ואתן לך עוד דוגמה: אדם הלך בדרך וראה 2 ציפורים רבות עד שאחת הכתה את השנייה והרגה אותה, רצה הציפור החיה והביאה בפיה  עשב הניחה על הציפור המתה וקמה לתחיה, הבין האדם שזהו עשב עם סגולה להחיות מתים.

וכך הפכתי להיות  עשיר ההזדמנות  “שלך אתה פספסת אך יש הרבה אנשים וכל איש זו הזדמנות”

כך אמר אבי לפני שמת ומאז אני לא פספסתי שום הזדמנות שהיתה לי.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »