לא לאבד תקווה

לא לאבד תקווה

היה היה אדם שחיי עם אשתו וילדיו, לאדם הזה הייתה עבודה טובה ובכל בוקר הוא היה קם שמח לעבודה אך דבר אחד נורא הפריע לו הוא לא מקבל קידום בעבודה. הקידום הזה היה נורא חשוב עבורו מכיוון שרצה לקבל תוספת במשכורת.

האיש בכל בוקר המשיך להגיע לעבודה, יום אחד כאשר ירד האוטובוס פגש אישה מבוגרת שבדיוק יצאה מהסופר והיה לה קשה לסחוב את הקניות .מיהר האדם ועזר לה לקחת את השקיות לביתה אך אינו שם לב לשעה ולפתע ראה כי הוא מאחר לעבודה, כאשר הגיע לעבודה המנהל ביקש אותו לשיחה ושאל מדוע האיחור? ענה האיש, עזרתי לאישה מבוגרת לסחוב את השקיות לביתה, אך המנהל לא האמין לו. נגמר היום חזר לביתו האיש . קם בבוקר שוב התארגן לעבודה ויצא , לפתע ראה ילדה קטנה בוכה ושאל האיש: מדוע את בוכה ? ענתה הילדה שאינה מוצאת את הוריה, האיש החליט לעזור לילדה למצוא הוריה , כאשר מצאו , ההורים נורא שמחו והודו לאיש. ושוב פעם האיש איחר לעבודה , נכנס לשיחה אצל המנהל ושוב קיבל נזיפה , האיש אמר לעצמו כי לא יעזור שוב לאף אדם כדי שלא יהיה חסר עבודה בסופו של דבר. קם בבוקר האיש יצא לעבודה ולא נתן לשום רעש רקע להעסיק אותו , התקדם בדרכו ישר לעבודה, האיש חיכה בתחנת האוטובוס להגעת האוטובוס . לפתע שומע צפירות , צעקות , מסתכל האיש ורואה רכב שתקוע באמצע הכביש ומעכב את התנועה , אף אדם לא ניגש לעזור לאדם שנתקע אבל אמר האיש אני לא אגש , אני אפספס את האוטובוס אני עלול לאחר לעבודה .                                        המשיך לשבת ולהמתין לאוטובוס אך משהו בו לא היה רגוע כאשר ראה את האדם נמצא במצוקה והחליט לגשת ולעזור לו, התקדם האיש לכיוון הרכב ועזר לאדם לדחוף את הרכב לצד הכביש כדי לא לעכב את התנועה , האדם יצא מהרכב כדי לראות מי האדם שבא לעזרתו ורואה את העובד שלו , הוא כל כך הודה לו והיה שמח . האיש שמח בליבו גם והם חיכו לגרר שיגיע לאסוף את הרכב , לאחר מכן נסעו לעבודה , האיש שוב פעם זומן לשיחה אצל המנהל וחשב כי הפעם זה הסוף, המנהל יפטר אותו , נכנס למשרד והמנהל מגיש לו מכתב , האיש בטוח שזה מכתב פיטורים על האיחור השלישי שלו, פותח את המכתב ורואה קידום בעבודה והעלאה במשכורת, האיש כל כך שמח והיה מאושר .

מוסר השכל:

תעשה טוב, תקבל טוב

וכמובן אף פעם אל תאבד תקווה

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »