כף הרגל השבורה של אבא

אבא של ציונה מאוד אוהב לשחק כדורסל.

 הוא היה בקבוצת כדורסל בליגת בתי הכנסת בנתניה, היו 5 שחקנים בחמישייה: לאחד קוראים יוסי ולשני קוראים שמוליק ולשלישי קוראים אברהם ולרביעי  קוראים אריאל ולחמישי קוראים גולן. המשחק כדורסל התקיים ביום שלישי והם הגיעו לאולם ספורט והתחילו לשחק במשחק כדורסל והם שיחקו ושיחקו ובאמצע המשחק  אבא של ציונה הרגיש כאבים חזקים ברגל שמאל, הוא אמר למאמן שהוא חייב לרדת מהמגרש כדורסל כי יש לו כאבים ברגל  שמאל ואז הוא הסתכל על המשחק כדורסל מהספסל והסתכל ונגמר המשחק כדורסל.

לאחר שלושה ימים אבא של ציונה הלך לקופת חולים להיבדק אצל הרופא כיוון שחש בכאבים מאוד חזקים והרגל התנפחה. מיד הרופא אמר שסביר להניח שיש שבר בכף רגל שמאל אך נדרש לבצע צילום של השבר כדי לראות האם זה באמת נכון. הרופא אמר לאבא של ציונה שמצב השבר בכף  הרגל חמור מאוד. אבא של ציונה שאל את הרופא בעוד כמה ימים  זה יעבור? הרופא אמר שלהערכתו זה יקח כשמונה חודשים לחזור לפעילות מלאה. הרופא אמר שנדרש לשים גבס בשביל לטפל בפציעה זו. הגבס הונח ברגל עד כמעט הברך כדי שיתפוס טוב את הרגל ץ אבא של ציונה שאל את הרופא האם הוא יכול ללכת במצב כזה  לעבודה  הרופא ענה שצריך להרים את הרגל למעלה ושלא לזוז הרבה כדי שלא יהיו הרבה כאבים ברגל שמאל ושתהיה ההתאוששות כמה שיותר מהירה.

אבא של ציונה חזר הביתה מהרופא. הוא הרגיש כאבים חזקים מאוד אבל זה גם מאוד הגיוני כיוון שזה לאחר מספר שעות רק מרגע ששמו עליו את הגבס והכאב עדיין טרי. הביאו קביים לאבא של ציונה על מנת שיוכל לזוז ממקום למקום בבית ללא צורך בנגיעה ברגל דבר שיכול להזיק מאוד ולפגוע ברגל שלו.  

 אבא של ציונה קיבל קביים כדי שיוכל לזוז עם עצמו אבל עדיין הוא לא יכול היה לדרוך על הרגל. הוא פעם אחת בטעות  דרך על הרגל והיה לו כאבים חזקים מאוד אז הוא הלך לקופת חולים כדי היבדק שוב ולראות שהכול בסדר. הרופא שלח אותו שוב פעם לצילום והצילום הראה שיש שיפור אך השבר עדיין לא התאחה לחלוטין ולכן נדרש עדיין מאוד להיזהר ולא לדרוך על הרגל . הרופא הציע דרך נוספת להתמודד עם השבר וזה לעבור למגף אורתופדי .היתרון במגף אורתופדי הוא שניתן להוריד אותו ולהתקלח בלעדיו וניתן לישון בלעדיו דבר המקל על אבא של ציונה. הוא אכן העדיף להיות עם מגף זה והורידו לו את הגבס ועבר למגף והרגיש את השינוי ושמח על כך. עם מגף זה המשיך להיות במשך שלושה שבועות וחזר לרופא והרופא אמר שאפשר להוריד גם את המגף אבל נדרש לעשות פיזיותרפיה במשך כמה מפגשים כדי שמצב ברגל ישתפר יותר ויוכל לחזור כך לפעילות מלאה יותר מהר.

אבא של ציונה החלים מהפציעה וחזר למגרשים וניצח בכל המשחקים וציונה הייתה מאוד גאה ומאושרת שאבא שלה חזר חזק והיא יכולה לחזור לראות את אביה משחק במשחקים של ליגת בתי הכנסת בנתניה .

 

 

 

 

 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »