השריפה לפני ראש השנה

השריפה לפני ראש השנה מאת: יהל מנסיי

ביום שבת בשעות הערב חזרתי מבני עקיבא עם בת דודה שלי ליאן לבית של דודתנו אילנה ואז ראינו את האחיות שלנו מפוחדות ובוכות , שאלנו מה קרה? וישר ענו לנו שיש שריפה בבית של סבתא.

לא ידענו בדיוק מה קרה וממש נלחצנו ופחדנו ומאוחר יותר הבינו שסבתא לא הייתה בבית בזמן השריפה , רק דודי בני היה בפנים בזמן השריפה הוא ישן צוהריים והוא חולץ על ידי שכנים בריא ושלם עד שמ”דא וכיבוי אש הגיעו, כיבוי אש כיבו את השריפה והלכו.

אחרי שכיבוי אש הלכו אמא שלי וכל המשפחה באו להרגיע אותנו ולהגיד לנו שהכל בסדר וכולם בסדר ואין לנו מה לדאוג ואמרו לנו שלא נהיה בבית של סבתא מלא מלא מלא זמן כי אסור להכניס והינו קצת עצובות אבל שראנו את סבתא נכנסת לבית של דודתי אילנה והייתה קצת עצובה חבקנו אותה ממש חזק בשביל שלא תהיה עצובה.

בגלל השריפה סבתא ודוד שלי היו צריכים לגור אצל דודתי אילנה כי אי אפשר היה לגור בבית שנשרף עד שיסדרו, ינקו, יתקנו וישפצו את הבית .

רק הדברים שהיו בחדר של דוד שלי נשרפו שאר הדברים של סבתא לא נשרפו אבל

הבית היה מלא מלא שחור.

בהתחלה אני, אחותי ודודות שלי נלחצנו ופחדנו וממש התבאסנו שזה קרה יום לפני ראש השנה שלא נוכל לעשות את ראש השנה בבית של סבתא כמו כל שנה אבל שמחנו שכולם היו בסדר.

היה חשוב לנו שסבתא לא תהיה עצובה בחג ודאגנו שהיא תשמח ולא תהיה עצובה עטפנו ,חיבקנו והצחקנו אותה ובאו מלא מלא דודים לשמח את סבתא שלי והיא אישה מיוחדת ,טובת לב ,אוהבת לעזור לכולם ואישה צדיקה ואני מאוד אוהבת אותה.

עד היום סבתא עוד לא חזרה הביתה אבל בקרוב מאוד היא תחזור ואנחנו כל המשפחה נוכל ללכת שוב לסבתא.

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »