השליח שהציל את חיי

השליח שהציל את חיי

“אמא, למה את במיטה?” שאלה ליטל את אמא, אמא לא יכלה לענות, היא שכבה באפיסת כוחות במיטה. אבא שנלחץ מאוד לקח אותה לרופא. עשו לה שם בדיקות וגילו שאמא בהריון ושהיא ממש יבשה.

אבא ואחי שמחו מאוד על הבשורה, אך מצבה של אמא הלך החמיר במשך הימים…

בבוקר היא פשוט לא הגיבה. אבא נבהל מאוד והזמין לה רופא הביתה, הרופא בדק ואמר שלחץ הדם של אמא ירד מאוד ואמא ממש יבשה. הרופא שאל את אבא:” מה יותר חשוב לך, אשתך או התינוק? תיקח את אשתך דחוף לבית החולים לצורך ביצוע הפלה כי אשתך לא תשרוד את ההריון הזה”.

אבא החליט שלפני שהולכים להפלה הוא יתייעץ עם הרב יורם אברג’ל זצ”ל וכך היה. אבא דיבר עם השליח של הרב וסיפר לו על המצב של אמא. לא חלפו 10 דקות והשליח חזר לאבא עם הודעה מהרב זצ”ל. אבא קרב את הפלאפון לאוזן של אמא והשליח אמר: “שלום לך שרה, הרב ביקש שאתקשר אליך ואומר לך שהוא מברך אותך. אני יודע שאינך יכולה להגיב אלא רק להקשיב, אבל תדעי שיש לך בבטן בן זכר. היום זה יום ההילולה של הבבא סאלי זצ”ל, הפלה לא באה בחשבון, הרב ילווה אותך במהלך כל ההריון. קומי לבית החולים ותשמרי על ההריון, אל תשכחי להזמין את הרב לברית” וכך היה.

ההריון אכן עבר בשלום, הרב ליווה את אמא תמיד ואפילו אמר לה להדליק נר לעילוי נשמת הרב מרדכי אליהו זצ”ל וכך עשתה אמא, וב- 12827 אמא ילדה בן (אותי).

לצערנו הרב יורם לא יכל להיות בברית מפני שעבר ניתוח, אך אמר לאבי שסבי ישב כסנדק ואפילו נתן לי את שמי ליאב אלנתן.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »