השולט על הדרקון

הכל התחיל לפני 400 שנים כשפרצה מלחמה בין חמש מדינות . מדינת הברק , הלבה , הדם, המתכת והחול . ורק לאדם אחד היו כוחות מיוחדים. קראו לאנשים האלה השולטים כי הם יכלו לכשף את כל היסודות , ובני אדם רגילים היו יכולם לשלוט רק ביסוד אחד לפי המדינה בה הם נולדו. יום אחד נולד בן.

לבן קראו ג’יימס , הוא נולד במדינת הברק ויום אחד כשג’יימס כבר היה בן 13 הוא גילה שהוא זה שיכול לכשף את כל היסודות,  הוא השולט. שהוא זה שיציל  את העולם משליט הדם שהתחיל את כל המלחמה. הוא רץ לספר להורים שלו אבל הם כבר ידעו אמו אמרה לו: ” אנחנו כבר יודעים לא ידענו שגילת”. ג’יימס ענה: ”איך אני אמור לכשף את שאר היסודות?” אימו אמרה שהוא צריך ללמוד בכול ארץ את היסוד שלה. ואז אמרה: ”תצטרך ללמוד גם להילחם בחרב.  תלך למאסטר חרבות מחר בבוקר ועכשיו לך לישון.”

בלילה חלם ג’יימס על השולט שהיה לפניו קראו לו ניק. ג’יימס שאל אותו : ”ניק מה אעשה אני שולט רק ביסוד הברק?  ואני לא מצליח להתקדם מפה.” ניק ענה לו : ”אני תמיד אהיה חלק ממך ותוכל לדבר איתי רק בעולם הרוחת.  אבל תזכור חוכמת החיים של כל השולטים ורוחם נמצאים בתוכך.” פתאום התעורר  ג’יימס והלך למאסטר החרבות . המאסטר גר על ראש הר גדול,  ג’יימס דפק בדלת והמאסטר פתח .

למאסטר היה זקן לבן ארוך וחרב ארוכה וחדה. בשלב הראשון הוא נתן לג’יימס חרב אימונים, ג’יימס התאמן בהתקפת אויבים ובהחזקתאת החרב יציבה .  אחרי הרבה שעות אימונים ג’יימס השתפר. בשלב השני אמר המאסטר : ” ג’יימס אתה מוכן להכין חרב משלך.”

 המאסטר הניח מול ג’יימס חמישה חומרים ואמר לו לבחור מאיזה מהם הוא רוצה להכין את החרב. ג’יימס לא זיהה אף אחד מהחומרים אבל בסוף בחר חומר אפור חזק וקל. המאסטר לקח את החומר יצא מהחדר ולאחר חמש שעות חזר עם חרב.  ג’יימס יצא מבית המאסטר עם חרב בידו וכשהגיע לביתו החליט לצאת לטייל בשאר המדינות וללמוד כישופים . הוא הלך לישון.

כאשר קם בבוקר לקח תיק קטן עם אוכל ויצא לכיוון המדינה הכי קרובה לארץ הברק שבה גר. משם הוא עבר לארץ החול, כדי להגיע הלך ימים ולילות לבסוף ראה שער ענקי עשוי אך ורק חול מוצק . פתאום השער נפתח ובצדו השני עמדו עשרות מכשפי חול. הוא שאל כל אחד ואחת אך אף אחד לא הסכים . רק בן אדם זקן אחד הסכים ללמדו. האדם הזקן אמר ששמו פאקו באותו רגע גם ג’יימס הציג את עצמו לפתע שאל פאקו: ”האם אתה מכשף חול בכלל? יש לך לבוש של מכשף ברק וגם צבע עניים כחול נוצץ.”  ג’יימס ענה: “אני כשף ברק אבל אני גם השולט.” אבל פאקו לא האמין ואמר: ,לא יכול להיות! השולט האמתי מת לפני המון שנים.” 

וג’יימס ניסה שוב להסביר לו אבל פאקו היה עקשן ולבסוף אמר : ”אם אתה מעז לשקר לי אתה לא תלמידי כבר. ”  ג’יימס הסתובב וחיפש מורה אחר . ואז מצא מורה צעיר שהאמין לו וכך עבר את כל המדינות התמקצע בכול חמשת היסודות.

 לאחר שלושה חודשים הפך לשולט במלוא כוחו. ואז ראה חנות למכירת דרקונים וקנה דרקון יורק ברקים . הוא נסע לארץ הדם להילחם בשליט הדם. כשהגיע לארמונו היה מקוף שומרים,  למזלו ידע את כל כשופי הלחימה, הוא השתמש בלבה כדי להמיס את השומרים לבסוף הגיע לכסאו שהיה משובץ באבני דם נוצצות ושליט הדם החל להשתמש בכשופי דם על ג’יימס. אבל ג’יימס שילב את כל חמשת היסודות על שליט הדם והדרקון של ג’יימס החל לירק ברקים. ג’יימס החל לדקור את שליט הדם בחרבו  ולבסוף ג’יימס ניצח והעולם נכנס לתקופה ארוכה של שלום . וכך ג’יימס קיבל את הכינוי השולט על הדרקון.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »