השוטר השיכור

התיאור                                              

  • הספור שלי הוא על 2 ילדות אחת בשם מלכה שירה ויש לה עיניים תכלת שימלא שחורה
  • נעליים גם שחורות לק אדום אודם אדום
  • יש לה קושי של לסדר של לעשות שיעורי בית לבד של ללבוש כפתורים של
  • להכניס חודים לעפרונות

 

יש לה חברה בשם נויה אהובה היא ג’ינג’ית יש לה עניים חומות וחולצה שחורה

וחצאית כחולה ונעליים שחורות  של ספורט כי באותו יום היה לה ספורט אודם אדום לק צבעוני.

 

יש לה קושי להסתרק, לסגור את התיק, לזרוק חפצים שאהבה בילדות ולצייר בלון.                        

הפתרונות של כל הדברים של מלכה הם של לסדר. כל לילה אחרי שהיא הולכת לישון אבא שלה מסדר את החדר וביום שישי היא שוטפת את החדר וגם מסדרת אותו כי בליל חמישי אבא שלה לא מסדר כך שיהיה לה עבודה. הפתרון לשיעורי בית הוא לעשות את השיעורים עם נויה ונויה גם מסבירה לה היטב את החומר. הפתרון לכפתורים הוא ללכת עם אמא לחנות ולבחור בגדים בלי כפתורים. הפתרון לעפרונות חודים הוא להשתמש בעפרונות רגילים או לבקש עזרה מנויה.

 הפתרונות של נויה הם הפתרון להסתרק  הוא ללכת לבית הספר בלי להסתרק ואז מלכה מסרקת אותה. הפתרון ללסגור את התיק הוא להשאיר את רוב המחברות בכיתה לפני סוף היום גם את אלו שאמורים לקחת ואז זה יותר קל והיא יכולה לסגור את התיק ובתחילת היום הבא היא מחזירה את כל המחברות לתיק. הפתרון ללזרוק דברים ישנים הוא אחרי לדוגמה היא ציירה ציור של עצמה בגן אז בכיתה ג’ היא תזרוק את זה ולא יהיה לה צער לזרוק את זה כי בעיניה זה כבר מכוער והיא לא מצליחה למצוא את הידיים או הראש אז זה מיותר. הפתרון ללצייר בלונים הוא לבקש עזרה ממישהו בסביבה (בעיקר ממלכה)

                                                                 הסיפור

 

הסיפור שלי מרחש בבית של ילדה עם שער שחור ועיניים בוהקות.  פתאום נשמעות דפיקות בדלת ביתה באמצע הלילה היא נגשת לדלת ובזהירות אם תיק צידה על הגב,  היא יוצאת מהבית וסוגרת בשקט את הדלת. הילדה יוצאת עם עוד משהיא מוסתרת, פונה דרך המון סמטאות עד שמגיעה למנהרה ועליה שלט גדול מוסתר מאוד בשיח קוצני. הבנות ניסו לא לעורר חשד אבל הן לא שמו לב לכך שהרבה מאוד מצאו אצלם איזה שהוא חשד אצלם.  היתה גם ניידת משטרה ואז שניה לפני שעשו משהוא שלא זוהה הסתכלו אחורה ליתר בטחון וראו את כולם. לא זיהו אותם אבל את הניידת משטרה כן אז הן התחילו לברוח. כולם רדפו אחריהם והחשודים נעלמו בין השיחים. בבוקר קמה ילדה ממיטתה התלבשה אכלה הכינה ש.ב. וראתה את החשודות בטלוויזיה הלכה לבי”הס פתאום בדרך לבית הספר הלכה ושמע צעקה מאחוריה. חכי מלכה זאת נויה שאלה, כן זאת אני נפגש היום אחר בית הספר בבודקה. איך בכיתה? שאלה נויה את מלכה לפני שמלכה  הספיקה לענות עצר אותן שוטר ואמר חשבתן שלא ראינו אתכן מושתתות כך באמצע הלילה ? מלכה ענתה מה? על מה אתה מדבר? נויה באמצע הלילה הינו בחלום ה… השוטר פרץ לדבריה, אתן רואות אתן לא חלמתן בלילה אתן שוטטתן בלילה.  מלכה בואי הוא בטח שתה יין ואז נפל על הראש, טוב מאוד. הן שמעו את הצלצול ונכנסו לכיתה.  הן נפגשו בבודקה והכניסו את הצ’ופים שהרוויחו מהמורות במהלך היום לקופת החיסכון ואז סידרו את התיקים, עשו שיעורי בית ביחד האימהות  שלהן הסכימו להן לישון שמה, זה היה מקום מאוד בטוח עם מקלט. ליד הבית סידרו את הבודקה שלהן ראו סרט מטח והלכו לסניף הן נהנו וחזרו לבודקה. הן עשו מפה של העיר אחת לכל אחת. הן פתחו מחברת וכתבו בה כתב סתרים הכניסו למדף.  השוטר ששתה יין ונפל על הראש ‘  ניסה לפתוח את המחברת אבל היתה לו תביעת אצבע לא נכונה אז הבנות התעוררו, קראו למשטרה והתברר כי הוא המשוטט והאישה שיצאה איתו היתה בובה שגנב.

 

 

מפה

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »