הרקולס המטוס הכי מהיר בעולם

הרקולס טס מהר לתחרות של המטוסים הכי טובים בעולם. התחרות התקיימה באולם התעופה העולמי.

הוא חשב שהוא ינצח כי הוא היה ממש מהיר ושמח. אבל היה גשמים ושלג חזקים. הרקולס נפגע ממטוס אחר. הוא פנה קצת הצידה בזמן הטיסה ונפגע. הוא הפסיד והיה עצוב אבל הוא לא אמר לאף אחד. בואינג, החבר של הרקולס ניצח וקיבל גביע זהב.

 

הרקולס טס לבסיס צבאי של חיל האוויר. הרקולס רעד כי היה לו מפחיד לדבר עם המפקד. הרקולס שאל את המפקד של צה”ל אם הם יכולים ללמד אותו לעשות טריקים.

המפקד של צה”ל ענה, “כן, בטח. נשמח!”

הרקולס שמח.

אחד מאנשי הצוות לימד אותו. הוא למד לעשות פניות צמודות לדברים שזזים באוויר.

וגם לעשות סלטות.

זה היה לו קשה ממש ללמוד, אבל הוא הצליח והוא חזר לתחרות וניצח במקום השני וקיבל מדלית זהב.

 

הוא הלך לעוד תחרות, תחרות אדמה. בתחרות הזאתי היו מנהרות שהיו צריכים לטוס בתוכם. הרקולס עקף את כולם אבל הוא היה צריך לנחות למלא דלק. אף אחד לא היה יכול לעקוף אותו כי הוא חסם את כל הדרך. הרקולס היה שמח. הוא נחת ומילא את הדלק. אבל באותו רגע נפלו מהתקרה הרבה טיפות מים ונהיה בוצי. הגלגלים של הרקולס נתקעו באדמה והרקולס לא הצליח לזוז עד שחבר שלו שראה אותו עזר לו לצאת. ואז הרקולס וחבר שלו נהיו מקום ראשון.

היו שלושה רשעים שהם היו אחרונים. הם עשו חורים למעלה ונתנו למים להיכנס למנהרות. שלושת הרשעים עשו דברים מסוכנים למטוסים האחרים.

הרשעים בילבלו את מטוסי הנוסעים בטיסה שלהם. הם עשו טריקים כמו סלטות ופליק-פלאקים ליד מטוסי הנוסעים וזה בלבל אותם. הרקולס ובואינג עזרו למטוסי הנוסעים למצוא את הדרך הנכונה.

 

היו עוד תחרויות. היתה תחרות שצריך לגעת במים תוך כדי טיסה. הייתה תחרות של תעלולים. היו צריכים לטוס גם במהירות וגם לעשות סלטות ופניות צמודות. הרקולס וחבר שלו עשו הרבה תחרויות נגד הרשעים. בסוף המטוסים הרשעים התקלקלו כי הם היו ממש ישנים.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »