הרואה והלא נראה

הסיפור שלי קרה לפני הרבה זמן, בזמן שלזמן לא היה שם.

אבא שלי הוא ראש הכפר . הוא ידוע כמנהיג טוב ממש. אני אוהב דבר אחד  וזה כישופים. אני שמעתי שיש מכשף אחד בכפר. יום אחד הלכתי למכשף המפחיד, דפקתי על הדלת והיא  נפתחה מעצמה. נכנסתי בזהירות ואז משום מקום צץ מישהו עם זקן ארוך, עין סגולה ועין שנייה צהובה. המכשף שאל אותי מה  אני צריך ואמרתי שאני רוצה ללמוד כישוף אז המכשף אמר שהוא מסכים אבל רק אם תביא לי את פרח היסמין הנדיר. המכשף אמר שהוא צומח רק בין הסתיו לאביב אבל במקום מיוחד ואפשר לומר שהוא ממש מסוכן כי הוא צומח בתוך עיר הפחד שם אין איש הכול שומם.

המכשף אמר שיש שמועות על זאבי דם שנמצאים שם. “מה” ?? נדהמתי אבל לא היססתי ואמרתי שאני מסוגל להכל. לפני שיצאתי מהדלת הסתכלתי על כמה כלי כישוף שנמצאים בחדר, המכשף אמר “לא” ! אל תיגע בזה, אבל מרוב בהלה נפל עלי הבקבוק של הכישוף ואחרי כמה שניות נהייתי בלתי ניראה. לא הבנתי בהתחלה שאני בלתי נראה, אבל אז שמתי לב שהמכשף עצוב. שאלתי אותו “מה קרה” ? הוא נבהל עד מוות ואמר לי שאני בלתי נראה. חשבתי שהוא מבולבל אבל הבנתי שהוא מדבר ברצינות. בימים הראשונים שמחתי אבל אחר כך זה התחיל לשעמם, אתה לא יכול לנהל דו שיח נורמלי כי בכל פעם ששמעו אותי מדבר – נבהלו ממני. אבא שלי מאוד דאג לי כי לא סיפרתי לו על היעלמות שלי לכן הוא שלח כמה שומרים לחפש אותי בעיר הפחד כי אבי יודע שאני שובב. בזמן שהשומרים יצאו לחפש אותי אני הצטרפתי אליהם כדי שלא אהיה לבד שם.

כשהגענו לעיר הפחד היא נראתה מוארת ממש, התחלתי לחפש את הפרח הנדיר. פתאום ראיתי משהו פלאי, מרוב שנדהמתי השמעתי קול קטן. השומרים שמעו את הקול ורצו לעברי, מיד זרקתי אבן והשומרים שינו כיוון ואני הלכתי אל הפרח.  עקרתי אותו ופתאום קרה שינוי, השמיים קדרו הבנתי שאם אני לא אצא משם עכשיו אני אהיה אוכל טעים לזאבי הדם. רצתי מהר ככל שיכולתי וראיתי שהגשם של העיר הזאת מרפא אותי מלהיות בלתי נראה, התלבטתי מה לעשות ולבסוף הגעתי להסכמה שאני מחזיר את הפרח למקומו. הגשם פסק ואני חזרתי עם השומרים אל הכפר. כשהגעתי ראיתי משהו מוזר, אבא שלי לא היה נמצא ובמקום שררה מהומה, לא הבנתי מה קורה עד שאחת התושבות אמרה שאבא שלי נחטף בזמן שלא היינו, “ואגב” שאלה האישה “איפה היית ?”

התחלנו לחפש את אבא בכל בית בכפר, בהתחלה זה היה נראה אבוד, עברנו בית בית ולא מצאנו אותו. הבית האחרון בכפר בו עדיין לא חיפשנו היה בית המכשף, השומרים ואני נכנסנו אל הבית האפלולי ושם ראיתי את אבא. התקרבתי אליו ופתאום קרה משהו מפחיד, זו היתה מלכודת, ברקע שמענו צחקוק מרושע “נפלתם במלכודת, עכשיו אני הולך לומר לאנשי הכפר שראש הכפר ברח וביקש ממני להיות ראש הכפר החדש חחחחח” המכשף התקדם אל מרכז הכפר והודיע לכולם ” ראש הכפר נעלם אני ראש הכפר החדש”.

כעבור מספר דקות הצלחתי להשתחרר מהמלכודת ושחררתי גם את אבי. הלכנו אל מרכז הכפר ועצרנו את המכשף המרושע. המכשף נשלח לגלות בארץ רחוקה וחיינו באושר עד היום הזה.            

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »