הפצצה שנצחה את לבנון

היו היה ילד שאהב מאוד את שיעור מדעים. הוא היה טוב והשתפר משיעור לשיעור. הוא הבין את המקצוע ואת החומר הנלמד. השתתף גם בחוג אלקטרוניקה. כבר בגיל צעיר פרק כל מיני דברים קטנים. אחרי כמה וכמה שנים נהפך מילד קטן למדען שהמציא טילים בשביל צה”ל.  אחד מהטילים שהוא המציא היה קלע דוד. קלע דוד היה טיל למטוס קרב שהיה מאוד מסובך להרכבה אבל היה אפשרי. בהתחלה השתמשו בטיל זה רק בישראל. חבריו ומוריו שיבחו אותו ואפילו חלק מהמדענים. זאת היתה המצאה גאונית. חבריו הפיצו את ההמצאה במדינות אחרות. השמועה הגיעה ללבנון. לבנון תכננה מבצע ללכידת המדען. מדינות ערב הרכיבו המון פצצות והביאו ללבנון. יום אחד הלכו שיירת לבנונים מחופשים לשיחים, החייל שעמד בגבול עמד עם רגליים מפוסקות בשער הגבול ומתחת רגליו היה כסא. השיחים [הלבנונים] הזיזו בשקט את הכיסא ונכנסו אחד, אחד עד האמצעי. החייל רצה לשבת ובטעות מעך שיח אחד וכולם היו תקועים. הראשון היה צריך לחלץ המון אנשים אבל הצליח למרות שלקח להם שעה וחצי.

השיחים (הלבנונים המחופשים) רצו לביתו של המדען כדי ללכוד אותו. היה להם עוד המון מכשולים אבל הם הצליחו.

למשל: קרה להם שבביתו של המדען היו שומרים אז נגמרה להם כל המחסנית ואז הם התקדמו עם פצמ”רים והרגו שומר, שומר [למזלנו השומרים היו ערבים] היתה להם תוכנית והם הקיפו את המדען מכל הכיוונים, לכדו אותו והביאו אותו ללבנון. בלבנון שמו אותו בבניין בקומה הנמוכה ביותר.

בינתיים ישראל שיפרה את התוכנית של המדען.

היא עשתה שהטיל יפגע בכל הבניין חוץ מהקומה הנמוכה ביותר. זאת הייתה פצצה המיועדת למטוס .ישראל תיכננה מבצע להחזרת המדען . בבוקר, בעלות השחר הוציאו שלושה מטוסים מיומנים ומובחרים לבצע את התוכנית. הם פיזרו המון סילון וטשטשו את לבנון. הם יצאו עוד שאף אחד לא שם לב והתחלו לבצע. לראשונה טסו בגובה הסילון וכך הלבנונים וכל אשר המדינות לא יכלו לראות אותם. וכך הם המשיכו עד לגבול .שוב הם פיזרו המון סילון והמשיכו עד שהם הגיעו לבניין בו היה המדען .הם ירו את הטיל המשופר מתוכניתו של המדען ובבום הטיל התפוצץ. עד להפצצה הכל היה לפי התוכנית. אבל בינתיים בישראל שיבשו את התוכנית. הטיל עבר במהירות בכל לבנון ונחת בכנסת הלבנונית. רק שלפני שהוא נפל השמועה הגיעה לכנסת. ראש הממשלה העמיד שיירות של טנקים מהקצה של לבנון אבל כשהם הגיעו נגמר להם הדלק. ישראל שלחה עוד טילים. כל הטנקים התפוצצו. השומרים התנפלו על המדען וירו עליו. ישראל הביאה עוד מטוס מישראל, הם קודם כל העלו את המדען לישראל והמריאו. לפני שהם עברו את הגבול ירו עליהם טילים והמטוס התמוטט ללבנון בחזרה. הפעם הביאו מישראל שני מטוסים אחד שיקח את המדען ואחד להגנה .

 הפעם הם הגיעו לישראל בשלום!

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »