הפיראטים הצעירים והאוצר האבוד

הפיראטים הצעירים והאוצר האבוד

דני בכיתה ה’ והוא ילד מאוד הרפתקן וסקרן, מכל דבר הוא ניסה  לעשות הרפתקה. מיכל באותה הכיתה כמו דני הם חברים מגיל ארבע והם מספרים הכול אחד לשני, הם תמיד חלמו להיות פיראטים שמחפשים ומוצאים אוצרות הם היו רואים סרטים על פיראטים קוראים ספרים על פיראטים ומשחקים משחקים של פיראטים.

יום אחד בדרך חזרה מבית הספר, דני ראה בור עמוק ורצה להביט בו ולראות מה יש בו, הוא הציץ וראה משהו מבצבץ למטה, מאוד סיקרן את דני לדעת מה מבצבץ שם אז הוא  ירד לבור וראה שיש שם בקבוק יין סגור בפקק שיש בתוכו מכתב, הוא ניסה להוציא את הבקבוק אבל הוא היה תקוע מאוד חזק באדמה והוא לא הצליח אז הוא חזר הביתה.

למחרת בבית הספר הוא סיפר על הבור למיכל וגם היא הייתה מאוד סקרנית לדעת מה כתוב במכתב אז היא הציעה לו שאחרי בית ספר הם ילכו לשדה הגדול של הבית שלו איפה שאבא שלו עובד ויבקשו ממנו את חפירה ואז הם ילכו לבור ויוציאו משם את הבקבוק יין.

הם הלכו שלו ושאלו את אבא שלו אם אפשר שני אתי חפירה, הוא נתן להם אבל אמר להם לא לעשות משהו מסוכן.                   הם הלכו לבור והתחילו לחפור הם חפרו וחפרו והם הצליחו להוציא את הבקבוק, דני לקח את הבקבוק ופתח אותו מיכל הוציאה את הפתק ופתחה אותו והם התחילו לקרוא את המכתב הראשון במסע לאוצר האבוד וזה מה שהיה כתוב בתחילת המכתב.

ישר הם הלכו הביתה, ארזו תיקים, לקחו את כל הכסף שהם חסכו וראו שהיעד הראשון הוא אי הסוסים.                                                                                                                          הם הלכו לנמל וקנו כרטיסים להפלגה שתצא בעוד 10 דקות לאי הסוסים.                                                                                                                      עבר 10 דקות והם יצאו להפלגה, לאחר 5 דקות הם הגיעו לאי הסוסים והיה כתוב במכתב שצריך לחפש עיגול על אחד העצים.

הם חיפשו וחיפשו ולא מצאו ופתאום דני צועק שהוא מצא את העיגול מיכל הולכת אליו, מסתכלת על העץ שדני הצביע עליו והיא אומרת שהיא לא רואה עיגול ודני אומר לה שהעיגול הוא הפרי העגול שעל העץ ובעצים האחרים אין פירות, הם הסתכלו במכתב וראו שכתוב שצריך לחפור ליד העץ שעליו נמצא העיגול, הם התחילו לחפור והם מוצאים עוד מכתב וכתוב בתחילתו המכתב השני של המסע לאוצר האבוד בהמשך המכתב היה כתוב שבחלק הזה של המסע אמורות להיות סכנות גדולות אז אנחנו נותנים לכם אפשרות בחירה או להמשיך במסע הזה ולסכן את חייכם או לחזור לביתכם ולשכוח שכל זה קרה.                                                מיכל ודני התחילו לפחד אבל לבסוף החליטו להמשיך במסע ולהסתכן הם המשיכו לקרוא את המכתב ובהמשך היה כתוב שהם צריכים להגיע אל מערת האבודים שם יחכה לכם איש שייתן לכם את המפה של מערת האבודים לאוצר האבוד  ברגע שתגידו לו את המילים האוצר האבוד.

דני ומיכל הגיעו למערת האבודים לאחר כברת דרך ארוכה ומתישה, במערה הם רואים איש במגבעת אוכל קוסקוס מצלחת עם מרק ירקות והם אומרים לו: “האוצר האבוד” והוא נותן להם את המפה.                                                                                       דני ומיכל ממשיך ללכת במערת האבודים ופתאום דני נופל לבור עמוק למזלו של דני הוא לא נפגע והיה להם בתיק חבל ומיכל משכה אותו.

אחרי הרבה זמן הם מגיעים למקום, מתחילים חפור ומוצאים תיבה, דני ומיכל פותחים את התיבה ומוצאים שם בגדי פיראטים ופתק שבו כתוב: “אתם מוכנים להיות פיראטים”.

מגיש: הילל חדד כיתה ה’1 בית ספר הרא”ה

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »