המורה הטובה בעולם

שירז שהדי  

כיתה ג’3

המורה הטובה בעולם

שלום, קוראים לי נוי ואני הייתי התלמידה של המורה נחמה. פעם ,לפני הרבה שנים, המורה נחמה הייתה המורה שלי למקצוע עברית. אני מאוד התקשיתי בעברית. בכל פעם שלא הבנתי שאלה או משימה המורה נחמה מיד הגישה לי עזרה. היא גם הוציאה אותי לשיעורי העשרות, בכדי שאשתפר בעברית. יום אחד, ילדה אחת מהכיתה שקוראים לה גילי גילתה שאני מתקשה בעברית. גילי סיפרה לכל בנות הכיתה, לעגה לי וגם חברותי לכיתה. אני הייתי עצובה מאוד. ניגשתי לפינת הכיתה בשקט ובכיתי. כשסיימתי לבכות החלטתי לגשת ולדבר עם המורה נחמה. המורה נחמה נכנסה לכיתה, הבחינה שאני בוכה וניגשה אלי כדי לשאול מה קרה. אני סיפרתי לה את כל מה שארע. המורה נחמה כעסה מאוד וניגשה לדבר עם הבנות שצחקו עלי.

בשיעור האחרון באותו היום המורה נחמה קראה לי. יצאתי במהירות מהכיתה ושאלתי אותה מדוע היא קראה לי. המורה נחמה השיבה: “חשוב לי מאוד שתדעי שאני דברתי עם הבנות שלעגו לך וכעסתי עליהן. לא מקובל בכיתתנו בשום צורה ואופן שבנות יצחקו על בנות אחרות. לכל אחד יש קשיים בכל מני דברים. חשוב לי מאוד שתדעי שאומנם קשה לך עכשיו בעברית אבל בעוד זמן מסוים את תצליחי. חשוב לי שתאמיני בעצמך וביכולות שלך.”

 

אני המשכתי לעבוד עם המורה נחמה בשיעורי העשרות ועבדתי עם אמא בבית על הנושאים שהמורה נחמה אמרה לי לעבוד עליהם. לאחר מספר חודשים התקיים בכיתה מבחן בעברית. אני מאוד התרגשתי ונלחצתי ,מפני שרציתי לקבל ציון טוב. למדתי היטב למבחן עם אמא. לאחר שבועיים המורה נחמה חילקה את המבחנים וגיליתי שקיבלתי 100!  שמחתי מאוד. כשחזרתי הביתה מיד הראיתי את המבחן לאמא ולכל המשפחה. אפילו תליתי את המבחן על המקרר.

אני זוכרת את המורה נחמה ומודה לה מאוד מאוד שהיא עזרה לי. תמיד אזכור את החוויה הטובה שהייתה לי כשקיבלתי לראשונה 100 במבחן בעברית.

 

 

 
   

 

 

 הסוף 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »