הכרתי חבר בטיול המשפחתי

אמא ואבא שלי תכננו הרבה זמן את הטיול המשפחתי שלנו ברמת הגולן בתקופת האביב. הטיול המתוכנן היה במשך יומיים. בבוקר שטוף שמש, הורי, אני ואחיי יצאנו לטיול המשפחתי כמתוכנן. באוטו שלנו היו הרבה אוכל, שתיה, אוהלים, ממתקים, תיקים וכל מה שדרוש לטיול. הנסיעה לרמת הגולן הייתה ארוכה, אבל נהנינו להסתכל על הנוף הירוק, מהאגם כינרת, מנהר הירדן, מהפרחים, הפרות והכבסים הפזורים ברמת הגולן.

ברמת הגולן הגענו לשמורת הטבע, עצרנו את האוטו והתחלנו ללכת לטיול רגלי. בטיול פגשנו קבוצה של אנשים והמשכנו לטייל איתם. בשיחה של ההורים גילינו שאנחנו מאותה עיר ומאותו איזור מפתח התקווה וסיפרו שהבן שלהם, אביב יתחיל ללמוד בבית הספר נווה אברהם בכיתה א’. אמא שלי גם סיפרה שגם איתן יתחיל ללמוד בנווה אברהם. האמא של אביב קרא לאביב ואמרה בוא תכיר את איתן וגם אמא שלי קראה לי ואמרה שאבוא להכיר את אביב. אני ואביב הפכנו מיד להיות חברים והמשכנו להכיר אחד את השני. טיילנו ביחד במשך היום.

בהפסקות אוכל ישבנו ביחד. הוא הביא לי מהממתקים שלו, אני גם הבאתי לו. דברנו על הגנים, הגננות, החברים בגן, על המשחקים שלנו, ואיפה אנחנו גרים, על הפארקים, וכו’. אביב היה כל כך נחמד והיה לי כיף לדבר ולשחק איתו.

אחרי הטיול בשמורת הטבע, הם המשיכו בדרכם וגם אנחנו המשכנו בטיול שלנו. אחרי שחזרנו הביתה, אני ואביב המשכנו להפגש ולשחק ביחד בפארקים.

בתחילת שנת הלימודים נפגשנו בבית הספר נווה אברהם ולמזלנו וגילינו שאנחנו באותה כיתה, כיתה א’2. אנחנו הפכנו להיות חברים  הכי טובים. אנחנו יושבים ביחד, משחקים בהפסקות ביחד, מזמינים אחד את השני לבית ומשחקים ביחד. אנחנו נמשיך להיות חברים הכי טובים.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,