הכל אני יכול בחופש הגדול

בחופש הגדול, אני ומשפחתי- אחינועם, עקיבא, אביגיל, בת-שבע, אורה חיה וכמובן, אבא ואמא. נסענו לצימר שבישוב רמות שבצפון. אביגיל, עקיבא ואחינועם ישנו בעלית הגג, ובת-שבע ואורה חיה ישנו על הספה שבסלון מול הטלוויזיה. בבוקר יצאנו לכינרת. בכינרת אביגיל, אחינועם ועקיבא שחו הרבה, ובדיוק כשנכנסו למים פגשו בעולם אחר. עולם שכולו דגים, חול וסלעים יפים עד מאוד. זה היה פשוט מדהים. כשחזרנו לצימר אמא שלי הכינה ארוחת ערב טעימה עד מאוד. יצאנו לחצר, הייתי בלחץ מהחתולים שהיו שם כלומר… בחצר. כשסיימתי לאכול נכנסנו כל אחים לג’קוזי הנחמד שהיה בצימר. ראינו סרט עם מלא תפוצ’יפס. ישנתי מעולה, כשקמתי אמרתי מודה אני ונטלתי את ידי. לאחר מכן התלבשתי מהר בבגד ים והלכתי לראות סרט בטלוויזיה עם קבנוס ומלא חטיפים.

בבוקר שחינו הרבה בבריכה שהייתה בצימר ואז יצאנו לכינרת. שחינו הרבה, העולם קצת השתנה. היו דגים רבים וצבעוניים חול מיוחד וסלעים יפים. התיישבנו לאכול אבטיח ולאחר מכן יצאנו לחול להביא צדפות יפיפיות שנראות כמו קרן של חד קרן, שיחקנו איתן וחזרנו למים. עדיין רטובים, הלכנו למצפה מקסים לזכר ילד שנפטר בגיל 16, לזכרו היו במצפה 16 עצי זית. ראינו את השקיעה של הכנרת על ההרים המרהיבים. צילמנו כמה סרטונים מגניבים ויפים. אחרי נסיעה ארוכה של כמה שעות הגענו הביתה, אני ואחים שלי הלכנו לישון ומיד נרדמנו. בחלום חלמתי על הנוף המהמם שראינו, מפלצות השתתפו בחלום. ראיתי את העולם האחר שהיה מתחת למים, זה היה מדהים ופשוט משגע. פתאום התעוררתי בבהלה ולא ידעתי מהי הסיבה לכך ואז גיליתי שזה היה מן רעש מוזר של אחותי הקטנה נוחרת. ובוכה מהחלום הרע שהיה לה  ידעתי שהיא הולכת לבכות עד שאמא ואבא וכמובן השכנים יתעוררו… גם אנחנו, האחים התעוררנו. האחים שלי נרדמו ואני ספציפית לא הצלחתי להירדם עד 5 בבוקר. ישנתי 3 שעות ולכן  נרדמתי בכל השיעורים לכן הלכתי לישון מוקדם מתמיד. סמתי לב שמימתי שאני הלכת לישן מוקדם מתמיד, בטח שמעתם איך אני רק סמה רוש על הכרית אני נרדמת אבל בגלל שאחיות הקטנות שלי מפריעות לי לכך אני לא מצליחה לישון. אבל מעז שאני הולכת לישון לפניהם אני מצליחה להירדם מהר.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,