הילד שכל החיים היה עצוב

היו היה פעם ילד ששמו איתמר, בעל עיניים כחולות, שיער בלונדיני וצבע עור לבן. לילד הייתה פעם אמא אך היא חלתה ונפטרה. ומאז הילד היה עצוב ובודד. הילד נשאר עם אביו והוא גידל אותו הכי טוב שיכל .                                                        

יום אחד בבית הספר המורה איילה נתנה עבודה בתורה , ואמרה שאפשר לעשות את העבודה בשלישיות. איתמר ביקש מחברתו שירז ומחברו אלמוג שיעשו את העבודה בתורה ביחד. הלכו שלושתם לבית של שירז . פתאום נתקלו בילד שמתעלל כל פעם באיתמר, ושמו נועם ,הוא אמר נו נו נו בוא ניראה מה היום נעשה לך… נועם התקרב להרביץ לאיתמר אך פתאום אמא של נועם באה לקחת אותו, והיא קוראת לו נועם נועם. הילד שמע שאמא שלו קוראת לו ורגע לפני שהלך אמר לו: יש לך מזל מחר אני אמשיך איתך. התקדמו שלושת החברים לבית של שירז. נעמה אמא של שירז הכינה לארוחת צהריים שניצלים עם אורז. ישבו שלושת החברים בשולחן האוכל והתחילו לאכול כעבור כמה דקות שאלה נעמה את הילדים בני ה-9, איך היה בבית הספר? אלמוג אמר שהיה כיף ושהמורה איילה נתנה עבודה בתורה שאפשר לעשות אותה בשלישיות.

הלכו לחדר של שירז והתחילו את העבודה.  כעבור שעה הטלפון של נעמה אמא של שירז צלצל, זה היה המספר של ארז אבא של איתמר. ענתה נעמה ובקו זה היה יואב, דוד של איתמר.

הלו, ענתה נעמה. שלום, זה יואב דוד של איתמר, זה מצב חירום! אבא של איתמר, ארז, נלקח לבית החולים אנחנו מבקשים שיגיע כמה שיותר מהר, אבא שלו מאושפז ולא מרגיש טוב, הרופאים עושים את כל הבדיקות שצריך. נעמה הודיע לאיתמר, איתמר לא ידע איך הוא יוכל להגיע לבית החולים, הוא ביקש מנעמה האם היא תוכל לקחת אותו, נעמה הסכימה ולקחה אותו יחד עם אלמוג ושירז. הגיעו הארבעה לבית החולים ועלו לקומה השניה, בדיוק הרופאה יצאה מהחדר ואמרה ליואב ולאיתמר שהם מנסים לגלות מה יש לארז והם יעדכנו ברגע שידעו ובינתיים הם יכולים ללכת הביתה. נפרד איתמר מאביו לשלום, בי אבא אמר איתמר, והלך. איתמר שירז אלמוג ונעמה חזרו לביתה של שירז והמשיכו את העבודה בתורה. כעבור 3 שעות סיימו את העבודה וזה היה הזמן ללכת כל אחד לביתו. לאיתמר לא היה איפה לישון, נעמה הציעה שישן אצלם, בחדר אורחים.  אלמוג חזר לביתו ובינתיים נעמה סדרה את חדר האורחים. איתמר נכנס למיטה ונרדם מיד וכך גם שירז.  נעמה סידרה  את הבית והגינה, ולאחר כמה דקות נעמה קיבלה שיחת טלפון מהרופאים של ארז ואמרו, לאחר סדרת בדיקות שעשינו לארז גילינו שיש לו מחלה די חדשה ומוזרה ושמה קורונה היום ומחר הרופאים ינסו לדעת איך מטפלים במחלה הזו. תודה ולילה טוב, אמרה נעמה.                                                                                                                                                                                         נעמה רצתה לספר לאיתמר, הלכה לחדר אורחים פתחה את הדלת וראתה שהוא ישן. אמרה לעצמה אספר לו מחר בבוקר. למחרת בבוקר כולם התעוררו התלבשו התארגנו אכלו ארוחת בוקר ופתאום היא קיבלה הודעה שארז נפטר וספרה הכל לאיתמר. איתמר בכה ושאל שאלות ולאחר כמה דקות הם הלכו לבית הספר. היה זה בוקר טו בשבט, מנהלת בית הספר הסתכלה במצלמות וראתה שנועם מרביץ לאיתמר. באותו רגע המנהלת התקשרה להורים של נועם, הם דיברו ובסוף היום אמא של נועם דיברה עם בנה, השלימה ביניהם ואף אימצה אותו לביתה.

מאז הם גרים ביחד, איתמר הפך לילד שמח והוא כבר לא עצוב ובודד.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »