הילד עם הכוחות הניסתרים

היה היה פעם ילד בשם אריאל שלו היו כוחות נסתרים, כוח אש וכוח קרח וכוח התמודדות עם מצבים קשים שבהם נתקל בחייו. אריאל גדל בירושלים בתחילת שנת האלפיים.
לאריאל היה אח בכור בצה”ל ששירת ביחידת דובדבן וזוג הורים שמאוד אהבו אותו.
כשגדל הוריו של אריאל שלחו אותו למסע במצרים בכדי למצוא את היהלום היקר שעובר במשפחה מדור לדור. אותו יהלום נגנב לסבא רבא של סבא שלו.
אריאל הכין לעצמו ציוד רב ויצא למצרים ואחרי שבוע הגיע למצרים . הוא על טיפס הרים עד שהוא הגיע לפירמידות והתקרב לארמון המלך,  ואז עצר אותו שוטר מיצרי והכניס אותו לכלא.
בכלא המצרי אריאל מצא סיכת ראש והוא ניסה יום שלם לפתוח את המנעול של הדלת , כשהוא  לא הצליח הוא כמעט התייאש אבל פתאום אריאל ראה משהו מנצנץ מבעד לחלון והבין שהוא רואה את היהלום, אז הוא התאמץ עוד יותר לפתוח את הדלת כדי להגיע לכיוון היהלום אבל שוב לא הצליח .
פתאום הוא נזכר בכוחות המיוחדים שיש לו והפעיל את כוח האש שלו ובאמצעות הכוח יצאה להבה גדולה שחיממה את המנעול של הדלת ופתחה אותה, אריאל רץ מהר לעבר היהלום המנצנץ וברגע שהוא לקח את היהלום תפס אותו סוהר ורצה להחזיר אותו לתא ואז אריאל החליט להשתמש בכוח הקרח שלו והקפיא את הסוהר והחל במנוסה לעבר היציאה מהכלא אבל תוך כדי ריצה הרגיש שהרגל שלו לא פועלת כרגיל וראה שגם כף רגלו קפאה מכוח הקור.
אריאל ניתר על רגל אחת ופתאום היהלום נפל לו ונשבר לשניים וכך אריאל גילה שהיהלום מזויף .
הוא לא ידע איך להמשיך במסע עד שהוא ראה זקן מצרי ששמו פרעה. המצרי אמר לו: “ילד, אתה ממצרים? כי אתה נראה מאוד זר”. אריאל,  שלא רצה להזדהות אמר לו: “כן, בטח, אני מצרי”.
ואז הוא שאל את המצרי: “אולי שמעת במקרה על מערת יהלומים כאן באזור? אני מחפש יהלום ששייך למשפחתי ונגנב לפני שנים. ראינו בחדשות את היהלום שנגנב לנו על ידי פושעים”.
הזקן שהתעניין בסיפור של הילד הציע לו לעזור לו בחיפוש היהלום.
כשיצאו לדרך “המצרי הזקן” הוריד את הזקן ואריאל גילה שמדובר באח שלו שהשתחרר מהצבא והיה רגיל להתחפש בתפקיד שלו, בא לעזור לו במסע לחיפוש היהלום.
הם קנו מפת מערות והתחילו לחקור כל אחת מהן בחיפוש אחר האבן היקרה. במערה השלישית היה סוחר יהלומים מצרי שחיפש גם הוא אחרי האבן שנראתה בחדשות.
פתאום האחים זיהו את היהלום המשפחתי והסוחר המצרי שראה אותם הוציא חרב ארוכה ואיים
שאם לא יביאו לו את היהלום, הוא יהרוג אותם.
אח של אריאל, שסיים את הצבא שלף את האקדח שלו ואז בשנייה האחרונה הסוחר המצרי אמר: “אל תירא, אני יוצא”.
האחים לקחו את היהלום והתחילו לחזור לכיוון הגבול ושמו לב שמאחוריהם ברכב אחד נמצאים הסוחר והשוטר המצרי. הם הצליחו לחמוק ולעבור את הגבול לישראל רגע לפני שהרודפים הגיעו אליהם.
כשהגיעו לביתם סיפרו להורים את מה שקרה, והחזירו להם את היהלום, החליטו לכתוב סיפור הרפתקאות לילדים בעקבות מה שקרה להם במצרים.
הילד שכבר גדל הפך להיות חייל כמו אחיו והתגייס לסיירת מטכ”ל כדי להגן על עם ישראל ועל משפחתו בעזרת כוחותיו הנסתרים.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »