הילדה שרק אוהבת לחגוג יום הולדת לבד

פעם אחת הייתה נסיכה שלא אהבה לחגוג יום הולדת עם אח שלה כי הוא לא אהב את העוגות והמשחקים שהנסיכה אוהבת. אז הנסיכה אמרה את זה ואמא שלה אמרה לה שאין מה לעשות. אוף אמרה הנסיכה.

אני מבינה אותך חמודה , אמרה המלכה, לפחות רק פעם אחת ביקשה הנסיכה ואמא שלה אמרה טוב. הנסיכה חשבה מה היא יכולה לעשות ועלה לה רעיון. היא התקשרה לסבתא שלה שהיא מכשפה וביקשה שאח שלה יהיה חודש לפניה, סבתא מכשפה לא הסכימה כי זה יכול להיות מסוכן. למה? שאלה הנסיכה. כי קסם זה לא אמור להיות לרע. אוף, אמרה הנסיכה. אין מה לעשות אמרה סבתא, זה מה שאמא אמרה.

הנסיכה נרדמה סוף כל סוף ובבוקר היא הייתה מאוד עייפה כי היא לישון מאוד מאוחר. אמא שלה הסכימה לה לא לבוא לבית הספר אבל זה רק חד פעמי המלכה אמרה. למה זה רק חד פעמי שאלה הנסיכה, כי אני רוצה שתלמדי, אוף אמרה הנסיכה. הנסיכה הבינה שאין מה לעשות והלכה למיטה וחלמה חלום מוזר. היא חלמה שזה באמת כיף שיש לה אח תאום והיא ראתה את אח התאום שלה מת בגלל שנתקע לו הראש והיא הרגישה נורא והיא רצתה לחגוג יום הולדת עם אח שלה.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »