הילדה שהצליחה במבחן

הילדה שהצליחה במבחן

בכיתה ד’  בבית הספר לבנות הייתה בין היתר ילדה שקוראים לה רותי.

רותי היא ילדה בת 10,יש לה 3 אחים והיא גרה במושב. היא אחות טובה וגם היא, מטפלת באחים שלה הקטנים, כל כך טוב.

והיא גם אוהבת  לשחק בחצר כל כך. לרותי חשוב מאוד להצליח בכל דבר שהיא עושה. ועוד יותר חשוב לה, להנות וללמוד מהדרך להצלחה.

ביום חמישי הקרוב, יש לרותי מבחן  במדעים. המבחן  הוא בנושא פרחים. רותי החליטה  שבשביל  ללמוד ולהנות  אז היא החליטה שהיא תלך לחקור את הטבע.

לאחר שביקשה אישור מהוריה, יצאו  כולם ביחד ביום שימשי ויפה, אל היער הסמוך לביתם.

רותי לקחה איתה מחברת, עיפרון ומצלמה. רותי אמרה: זה תקופת פרחים ניפלאה! תוך כדי שהיא מריחה את הפרח רותי אמרה היי אמא תיראי זו היא הרקפת!

אמא אמרה: “הרקפת זה פרח מוגן. זה אומר, שהסור לקטוף אותו והוא גם גדל רק בחורף.” רותי צילמה את הרקפת היפה, וכתבה את מה שאמא הסבירה. שרותי הרימה את הראש מהמחברת ראתה המון נקודות אדומות. רותי רצה מהר לכיוון הנקודות האדומות, והתפעלה לראות שמדובר בשדה כלניות עצום. אבא של רותי סיפר:” שהכלנית צומחת רק בתקופת החורף. לכלנית יש שם נוסף שושנת המלך. והיא בעלת חמישה או שישה בעלי כותרת גם הכלנית היא פרח מוגן, שאסור לקטוף.” רותי צילמה וכתבה הכל במחברת.

לא רחוק משדה הכלניות, ראתה רותי פרח עם עלי כותרת לבנים ונקודה צהובה באמצע. לפי שיעור מדעים ישר זיהתה רותי שמדובר בפרח הנרקיס, גם פרח הנרקיס  גדל  בחודשי החורף. לנרקיס ריח וחזק מאוד, וגובהו יכול להגיע לגובה של 40 ס”מ.

רותי צילמה וכתבה הכל במחברת. השמש החלה לשקוע  ואמא של רותי אמרה:” הגיע הזמן לחזור הביתה. רותי כל כך נהנתה מהטיול הזה! וכמובן שלא שכחה לקרוא  את פרק ק’- מזמור לתודה, על היום הניפלא הזה.

הגיע יום חמישי, יום המבחן ורותי  קצת לחוצה… אמא ואבא מביאים את רותי לבית הספר רותי היגיע לבית הספר, ואמא ואבא נותנים לרותי חיבוק גדול! “אנחנו בטוחים בך שתצליחי במבחן”! שיעור אחד עבר, שיעור שני עבר ואיכשהו שיעור שלישי והגיע הזמן  למבחן! ורותי נזכרה במה שאמא ואבא אמרו לה: אנחנו בטוחים שתצליחי במבחן! ואחר כך, לפני שרותי התחילה את המבחן היא אמרה לעצמה בלב:” אני יצליח! אני יצליח! אני יצליח! רותי התחילה את המבחן, והיא עשתה את המבחן ועברה אותו בקלות, ולא היה לה שום טעות.

אחרי כמה ימים, המורה נתנה לרותי את המבחן ואז רותי ראתה שהיא קיבלה 100. ורותי הצליחה בזכות זה שהיא למדה על הצמחים. שרותי הגיע הביתה מבית הספר היא הראתה לאמא ואבא שלה שהיא קיבלה 100. ההורים שלה מאוד מאוד שמחו ואמרו לרותי:” כל הכבוד!!!

 

היה לי כיף לספר לכם על רותי.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »