הילדה החדשה

הילדה החדשה/ מאת-ליאורה זילברמן כיתה ה1

בבית ספר ‘אורות בנות ירושלים’ ישנה כיתה המכונה-  “המקובלות” והמורה מאוד מסודרת ושומרת  על ניקיון הכיתה יותר מכל יתר כיתות בית הספר.

לאחר חג פורים ילדה חדשה ושמה הדסה שעלתה לישראל מלוס אנג’לס שבארה”ב, ומשפחתה החליטה לגור בעיר ירושלים. והם מחפשים להדסה בית ספר שבו תוכל ללמוד בכיתה ה’.

הדסה הגיעה יחד עם הוריה, לבית הספר כדי להתרשם ולראות את האווירה.  הדסה  עברה בין כיתות ה’ ושמה לב שהן לא היו כל כך נקיות ומסודרות כפי שהייתה רגילה בלוס אנג’לס,  חוץ מכיתה ה’4. שהייתה נקיה ומסודרת להפליא. אחרי שהדסה יצאה מהכיתה בקשה מהוריה להירשם לכיתה זו .

וכך היה. הדסה החלה ללמוד בבית הספר ‘אורות בנות ירושלים’ והתרגשה מאוד.

הדסה לא ידעה שאומנם הכיתה מסודרת אך הבנות לא נחמדות.

 כעבור שבוע של לימודים וניסיון להתחבר לבנות הכיתה. הדסה חשה כי בכלל לא קיבלו אותה יפה.  המורה הושיבה אותה ליד תלמידה  שתלטנית שמנעה מהדסה להתחבר לבנות חדשות.

למעט ילדה אחת בשם אורלי שרצתה מאוד לשחק ולהתחבר עם הדסה כל היתר התעלמו ממנה. דבר זה גרם לעצב גדול ולקושי עבור הדסה בהתאקלמות שלה בישראל. למרות שהדסה ידע שייקח לה זמן למצאו חברות חדשות והתרגל למדינה חדשה ושונה, היא לא דמיינה כי תרגיש כל כך לבד.

בזכות אורלי הקושי של הדסה הלך והשתפר. בנות הכיתה פתאום החלו להתעניין מדוע אורלי משחקת רק עם הדסה ושאלו אותה “למה את חברה של הדסה וכמעט ולא איתנו, מה יש לך ? ”  בעקבות כך אורלי שחששה שכבר לא יהיו לה חברות, החליטה להתרחק מהדסה ולהיות עם שאר בנות הכיתה.

ואז הדסה הבינה ששאר בנות הכיתה הרחיקו את אורלי ממנה.

וחשבה מה תוכל לעשות בכדי שאורלי תחזור לשחק עימה. ואז צץ בראשה רעיון יחד עם אמא שלה לארגן מסיבת פיג’מות בביתה בה תזמין את כל בנות הכיתה. הדסה הכינה מסיבה מאוד מושקעת עם הרבה משחקי גיבוש ממתקים והפתעות. המורה ביקשה מכל התלמידות להגיע ללא יוצא מן הכלל .

הבנות הגיעו לביתה של הדסה והופתעו לגלות אירוע יוצא מן הכלל . ומאז כולם הכירו את הדסה ורצו מאוד להיות חברות שלה.  

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »