החברות הכי טובות

היו היה ילדה קטנה ששמה רום.היא אהבה לעלות סרטונים ליוטיוב ולעוד מקומות, ותמיד הייתה בעיה אחת: חברות שלה היו יורדות עליה. למשל, הם היו אומרות לה שהיא מכוערת ושהיא מתנהגת לא יפה, והיא לא הבינה  מה לא בסדר איתה?

לרום היו ארבע חברות טובות: שולה המלכה של החבורה, התאומות גאיה ואמה ועמליה .                             רום ועמליה היו תמיד משחקות מדברות וצוחקות ביחד, הן היו נפגשות ואפילו ישנות אחת אצל השנייה.

יום בהיר אחד עמליה לא באה לבית ספר ולא ענתה לטלפון. רום הייתה עצובה ולא הבינה מה קרה לעמליה. רום העלתה סרטון ליוטיוב והיו תגובות ממש לא יפות כגון: רום שמנה ומכוערת . רום הייתה עצובה ולא יכלה לספר לעמליה כי היא לא ענתה ולא הייתה שם בשבילה. למחרת בבוקר רום הלכה לבית ספר דרך השכונות החדשות וראתה את עמליה עם שולה גאיה ואמה. רום ניסתה לשמוע מה הן אומרות, אבל לא  ממש הצליחה. היא רק שמעה ששולה אמרה לעמליה שאם היא רוצה להמשיך להיות חברה שלהם היא צריכה לא להיות חברה של רום. רום נעלבה אבל לא רצתה שעמליה תדע מזה ולא רצתה שהם יפסיקו להיות חברות. רום החזיקה את הדמעות שלה והלכה לבית ספר. בשיעור אנגלית רום חשבה על זה ורצתה ללכת הביתה אבל היא ידעה שרוני המחנכת שלה לא תסכים לה ללכת סתם. היא חשבה מה לעשות כדי ללכת הביתה ומצאה רעיון גאוני: היא תגיד למורה שכואבת לה הבטן. רום עשתה זאת וספרה למורה שכנראה אכלה משהו לא טוב ושכואבת לה הבטן. המורה התקשרה לאמא שלה כדי שתבוא לקחת אותה. רום הלכה לביתה ובכתה לא הפסקה מתחת לכרית.

אחר הצהריים עמליה באה לבקר את רום ולשאול לשלומה.  רום ספרה לעמליה שראתה אותה בשכונה החדשה עם אמה שולה וגאיה, שהם אמרו לה לא להיות חברה שלה. עמליה לא ידעה מה להגיד לה, ומרוב הבושה הלכה הביתה בבכי כבד ולא אמרה כלום לרום. בבית היא חשבה לעצמה: ” מה רום שמעה ומה היא יודעת? “

למחרת בבוקר רום באה וצעקה על שולה אמה וגאיה ואמרה להן : “מי אתן שתחליטו בשביל חברה שלי עם מי לדבר?” . שולה אמרה: “את לא תצעקי עלי ואת לא תגידי לי מה לעשות” . עמליה ראתה הכול מהצד אבל לא העזה לומר מילה כי היא אהבה את כול החברות שלה אבל ראתה שרום הייתה לבד בהפסקה הגדולה. היא באה אליה ואמרה שראתה מה קרה. רום שאלה את עמליה מדוע לא יצאה להגנתה? עמליה אמרה לה שהיא אוהבת את כל חברותיה ולא רצתה שבנות אחרות ייעלבו, ולא רצתה לסכסך. “למה את כועסת עלי?”, שאלה עמליה. רום ענתה : “אני כועסת כי אני שמעתי שהבנות אמרו לך שאם את רוצה להיות חברה שלהם את צריכה לא להיות חברה שלי, ואני נעלבתי מאוד”. “אבל את שמעת מה אמרתי להן שאני לא רוצה לריב איתך כי את החברה הכי טובה שלי” אמרה רום . רום ועמליה התחבקו והבטיחו לא לריב יותר.  מאוחר יותר בלילה רום חשבה לעצמה שלפעמים היא לא צריכה לשפוט אחרים רק בגלל שמועות, ותמיד כדאי לברר אם באמת השמועות נכונות. חבל להפסיד חברות על דברים שאפשר לפתור בקלות וללא מריבה. רום הלכה לישון, והפעם הרבה יותר רגוע ושמחה.    

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »