החבורה הקטנה בבית הספר “הרדוף”

 

פעם אחת הייתה חבורה קטנה: נויה, גאיה, תומר ואלון שחיו בעיירה קטנה. הם למדו באותו בית ספר. נויה הייתה מאוהבת בתומר, ואתם בטוח שואלים למה היא אהבה אותו? כי הוא היה חתיך מצחיק וחמוד. אלון החנון, חכמולוג וביישן, אהב את נויה . גאיה אהבה את אלון ואלון לא ידע שגאיה מאוהבת בו. הוא חשב שהיא בכלל לא  מתייחסת אליו ולא “סופרת” אותו.

נויה היתה ילדה סנובית, מתנשאה וחוצפנית , חושבת שכולם  צריכים לעשות מה שהיא אומרת. היא החשיבה את עצמה ” כמלכת השיכבה”. היא כול הזמן זילזלה והתחצפה לאנשים ולחברים שלה ברמה מוגזמת.

פעם אחת היא התחצפה למנקה של הבית ספר שיכלה להיות אמא שלה ואמרה לה : “את בכלל לא מנקה טוב”

אחרי הכרת הדמויות אתם הולכים לשמוע סיפור פצצה!

נויה וגאיה סיימו שיעור ספורט שהתקיים בשיעור האחרון. ונויה כול שנייה עצרה לסדר את השער שלה ואז הם שמעו בום חזק מאוד ונבהלו. ואז הן הבינו שנעלו אותם.

באותו רגע בבית הספר לא היה אינטרנט ולכן הן לא יכלו ליצור קשר לבקש עזרה. באותו זמן תומר ואלון גם ננעלו בבית ספר. נויה, גאיה, תומר ואלון לא ידעו בעצם שהם ננעלו ביחד באותו מקום. וכול זה קרה בלילה שהיה מאוד חשוך גם מבחוץ וגם מבפנים ואז נויה רצה לשירותים כדי לסדר את השיער שלה והיא השאירה את גאיה לבד במסדרון בחושך מוחלט.

באותה העת אלון ותומר שמעו משהיא בוכה, הם התקדמו לסוף המסדרון ,הם הביטו מהצד והם ראו את גאיה שהייתה ממש מפוחדת ומבוהלת. הם שאלו אותה מה קרה והיא אמרה להם שנויה נעלמה לה . ואז שלושתם חיפשו את נויה בכל בית הספר. 

הם חיפשו בשירותים, בכיתות, בחדר מחשבים, במקלט ,בחדר המורים ובחדר של המנהלת. אבל הם לא מצאו את נויה. חברתה גאיה בכתה כי היא דאגה מאוד לחברתה.

ואז אלון אמר: “אל תדאגי אנחנו נמצא אותה”. הוא נתן לה חיבוק ואז היא החזירה לו גם חיבוק ותומר עמד בצד וקינא  כי הוא היה מאוהב בה. לפתע הם שמעו את נויה צורחת . כאלו היא ראתה רוח רפאים אבל מה שבאמת נכון שהיא באמת ראתה רוח רפאים ואז תומר אלון וגאיה רצו אליה וראו שהיא התעלפה והם לא ידעו מה לעשות. ברגע של שנייה גאיה הציעה ללכת לחדר של אחות בית הספר. הם טיפלו בה , בעצם תומר הוא טיפל בה יותר בגלל שהוא קצת ידע על רפואה.  נויה נרגעה ולאט לאט חזרה לעצמה, וכולם חזרו לביתם.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »