דני והחד קרן קיארה

בס”ד

דני והחד קרן קיארה

פעם אחת כשדני הלכה לישון אצל חברתה ,היא חלמה חלום שבו היא חולמת על חד קרן שהצילה אותה מהפחד שלה מחיות מפחידות. הסיפור הולך כך:דני חלמה חלום שבו,היא הולכת לה ביער קסום , שיש בו חדי קרן קסומים והיא הכירה חד קרן שקוראים  לה  “קיארה” .קיארה אמרה :”איך קוראים לך?”

דני נבהלה ,כי היא לא ראתה בחיים שלה חיה מדברת.דני ענתה לה: “לי קוראים דני ואיך קוראים לך? והחד קרן אמרה לה :”קיארה”  והם שיחקו מחבואים בכיף ושתיהן נהיו החברות הכי טובות. יום למחרת  דני סיפרה לחברות שלה את החלום. חברה שלה והיא שיחקו מחבואים בהפסקה,דני ספרה וכשהיא באה לחפש את החברה שלה, פתאום היא נעצרה וחשבה :האם החלום הזה ימשיך? ובלילה שוב היא חלמה על החד קרן “קיארה” וקיארה שאלה אותה:” התגעגעת  אלי?” ודני אמרה לה:” ברור, כל היום חשבתי עלייך ואת התגעגעת אליי?” קיארה אמרה לה :”בטח מלא”. ודני שאלה אותה:”רוצה להיות החברה הכי טובה שלי?” וקיארה ענתה לה : “בטח שאני רוצה חברה נהדרת כמוך” הן התחבקו ומאז דני חולמת על קיארה כל לילה . קיארה הכירה לדני את כל חדי הקרן ואת המשפחה שלה ומאז דני וקיארה נהיו החברות הכי טובות בעולם .יום אחד אחת הבנות בשכונה  של  דני באה ושאלה אותה:”רוצה להיות חברה טובה שלי?”.דני ענתה לה:” יש לי כבר חברה טובה” ומאז היא לא ויתרה על קיארה ,מכיוון שהיא החברה הכי טובה שלה.ככל שעבר הזמן ודני נכנסה לחלום , היא הייתה פייה והיא יכלה לעוף,והן שיחקו כחברות הכי טובות ושהיא קמה, היא הלכה לבית הספר ובהפסקה חברה של דני ודני שיחקו מחבואים,וכשהיא סיימה לספור אז היא נרדמה במקום שלה בכיתה וחלמה שוב על קיארה ושהיא פיה שיכולה לעוף וחברה של דני חיכתה במחבוא עד סוף ההפסקה וכשהיא שמעה את הצלצול לחזור מההפסקה לכיתה,  היא חזרה לכיתה ובכיתה היא מצאה את דני ישנה ודני הייתה שקועה בחלום עם קיארה החברה הכי טובה שלה וכשהיא קמה היא אמרה לחברות משפט שהם לא ישכחו לעולם:”החברות הכי טובות יכולות להיות בכל מקום אפילו בחלומות”החברות אמרו לה :”כל הכבוד ואיזה כיף שיש לך חברה טובה דמיונית”. אחרי ההפסקה כשהמורה הגיעה התלמידות אמרו לה שהם רוצות להעביר הרצאה בנושא:חברות יכולות להיות בכל מקום אפילו בחלומות. המורה אמרה להם:כל הכבוד לכם על היוזמה. כשהן העבירו את הפעילות דני חשבה רק על קיארה ,חברתה הטובה ,שבזכותה הם מעבירות את ההרצאה. ובסוף דני הודתה לחברתה הטובה קיארה. ומאז חולמת עליה כל לילה ויום אחד בחלום היא שוב חלמה על קיארה ,אך עד עכשיו חלומותיה היו נהדרים ,טובים ונעימים,אך פתאום, דני חלמה שהיא הולכת לבקר את סבתה  והיא הולכת ביער לבדה בלי אף אחד. היא רואה חיה מפחידה והיא פחדה מאוד,היא ניסתה לנשום עמוק ,כדי להתגבר על הפחד ופתאום צץ במוחה רעיון:לקרוא לחברתה קיארה שתעזור לה.קיארה הופיעה ואמרה לה :”אל תדאגי אני שומרת עלייך וגם השם שומר עלייך מכל משמר” והיא עברה את היער בידיעה ובביטחון ,שמישהו שומר עליה  ושדני קמה בבוקר היא יותר לא פחדה וכשדני קמה היא הודתה לחברתה הטובה קיארה שעזרה לה מאוד לא לפחד.

המסר של הסיפור:שחברות יכולה להפתיע בכל מקום אפילו בחלומות ואם אתה פוחד אז אל תפחד כי תמיד בשמיים יש מישהו ששומר עליך.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »