דניאל ומכונת הזמן

פרק 1

דניאל היה ילד סקרן ושובב. הוא גדל בדירה קטנה מעל מכולת שכונתית (ומכושפת, אבל לזה נגיע בהמשך). דניאל התגורר עם אמא שלו ועם החתולה שלו, מאיה. אמא שלו הייתה מאוד עסוקה. היא עבדה שעות ארוכות ולא הייתה הרבה בבית. דניאל היה צריך לעזור הרבה בבית וכמעט כל יום הוא היה יורד למכולת לקנות מצרכים חיוניים כגון ביצים, חלב, ולחם. מאיה, החתולה, הייתה מלווה אותו כל פעם שירד למכולת וכולם שם הכירו אותם.

 

פרק 2

יום אחד,אמא שלו נתנה לו 20 שקלים, וביקשה ממנו לרדת למכולת כדי לקנות חלב. דניאל ומאיה ירדו במדרגות המפותלות כל הדרך למכולת. דניאל היה במצב רוח שובב במיוחד באותו היום הוא הציץ דרך החלון וראה את המוכר, שמוליק, שעמד המאחורי הקופה והוא חשב לעצמו: “איך אוכל להבהיל את שמוליק?” דניאל חשב וחשב עד שעלה לו רעיון גאוני! הוא נכנס לחנות על ארבע כמו מאיה החתולה, התקרב לאט לאט לדלפק, קפץ וצעק “בוווווו” בקול ממש חזק! שמוליק ממש נבהל ונפל אחורה על המדפים. כל הלקוחות ברחו מהמכלת ורק שמוליק, דניאל ומאיה נשארו. כששמוליק נפל, כל הדברים מאחוריו נפלו איתו ושם, התגלתה – מכונת זמן עתיקה….

 

פרק 3

דניאל הסתכל על מכונת הזמן עם פה פתוח. ואז הוא הסתכל למעלה וראה סוכריה על מקל מתנדנדת על קצה הוו ופתאום הסוכרייה נפלה לכיוון מכונת הזמן. דניאל צעק: “לאאאאאאאאאאאא!!” אבל זה היה מאוחר מידי, הסוכרייה נפלה בדיוק על כפתור הגדול והאדום שכתוב עליו “הפעלה”. מהמכונה יצא רעש מוזר ופתאום נפתח שער! השער היה חזק מאוד ושאב לתוכו כל מה שהיה לידו. שמוליק הספיק לברוח מהחנות אבל דניאל היה סקרן והמום. השער שאב אותו ואת מאיה לתוכו. דניאל ומאיה החליקו והתגלשו בתוך הפורטל וראו בצדדים תקופות שונות בהיסטוריה עד שיצאו מהפורטל ונפלו על האדמה.

הם הסתכלו מסביבם וראו כמה עצים בודדים, קצת דשא ונהר זורם במהירות. דניאל לא הבין איפה הם. פתאום, האדמה רעדה. דניאל ראה צל גדול מעליו. הוא התסוב ולא האמין למראה עיניו…

 

פרק 4

 

דינוזאור עצום ,עם לוחות גדולים לאורך כל הגב שלו וקוצים חדים על הזנב שלו, עמד ליד דניאל ומאיה. דניאל מיד זיהה את הדינוזאור כסטגטזאורוס, דינוזאור אוכל עשב. הסטגטזאורוס הוריד את הראש שלו כדי לשתות מהנהר. דניאל לא הבין מה קורה פה. הוא חשב לעצמו: “אולי המוכר שמוליק הפך לדינוזאר” ואז הוא הבין את האמת, הוא ומאיה נבלעו לתוך מכונת זמן ועכשיו נמצאים בתקופת הדינזאורים. דניאל הסתכל סביבו וראה קן של הסטגטזאורוס ובתוכו ביצי הדניזאור. הוא חשב לעצמו שאם הוא יצליח לקחת אחת חזרה הבייתה, יוכל למכור אותו בהרבה כסף וזה מאוד יעזור לאמא שלו והיא לא תצטרך לעבוד כל כך קשה. בלי לחשוב יותר מידי, הוא רץ, מאיה לידו, והוא לקח ביצה מהקן והתחיל לרוץ. הסטגטזאורוס ראה את דניאל ומיד התחיל לרדוף אחריו. הגיע אליו והסתובב ועם הקוצים שלו ניסה לקחת חזרה את הביצה. דניאל עצר והבין שהדינוזאור הוא בעצם מנסה להגן על הילד שלו בדיוק כמו שאמא של דניאל דואגת לו. דניאל הושיט את הביצה והחזיר אותה לדינוזאור ואז נזכר באמא שלו שבטח בבית דואגת לו. הוא רץ חזרה למכונת הזמן עם מאיה ולחץ על הכפתור שהיה כתוב עליו “חזרה“. עוד פעם השער נפתח, דניאל ומאיה קפצו פנימה והתגלשו ועברו בין זמנים שונים בהיסטוריה כל הדרך הבייתה. דניאל מצא את עצמו חזרה במכולת. הלך למקרר, הוציא חלב, שם את ה20 שקלים על הדלפק וחזר הביתה.

 

פרק 5

אמא שלו חיכתה שם בבית, דניאל רץ אליה וחיבק אותה. אמא שאלה “דניאל, איפה היית?” ודניאל הסתכל על מאיה וחייך חיוך גדול וענה לה: “בשום מקום”.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »