ג’וני בממלכת הרשע

ג’וני בממלכת הרשע

מאת:יאיר עבאדי

“ג’וני, המכונה לא יציבה” אמר לי נד.

“נד, המכונה כן יציבה אין שום דבר” עניתי לו.

“טוב אולי אתה צודק אבל אולי נכבה את המכונה” אמר נד בקול.

“אל תדאג המכונה מאוד יציבה, אין וירוס או תקלה בסדר” עניתי.

“ג’וני המכונה מתחילה לזוז מאוד מוזר לא כמו שתכננו… אאאאאאח!!!

“אנחנו בנינו מכונה מיוחדת אבל נד צעק מכאבים. לא הבנתי מה קרה לו. רצתי מהר אבל לא הספקתי, איחרתי אליו, הוא היה פצוע קשה מאוד,  היו אלה מכות פנימיות וכואבות.

באותו זמן לא ידעתי מה לעשות .

רצתי לבית החולים מהר, הרופאים אמרו לי שהם לא יודעים מה לעשות אבל הם אמרו לי שהגוף שלי יש בו זרם. אתה חייב להישאר כאן עד שנבין מה התקלה שיש לך אז נשארתי חודש, חודשיים. לא כל כך ידעתי כמה זמן אני כאן ופתאום בשנייה רצתי מהר מאוד והגעתי למכונה, אני לא הבנתי מה קרה לי רצתי בחזרה לחבר שלי והרופאים אמרו לי שהוא מת. לא ידעתי מה לעשות. רציתי לדעת איך קיבלתי כוח על. רצתי למכונה עשיתי בדיקה קצרה והבנתי שהיה וירוס ניסיתי לתקן את המכונה ולעצור את הוירוס אבל איחרתי. כעבור שנה בערך, הצלתי את העיר מפני הוירוס. לא ידעו שאני קיים מרב מהירות עד שהגעתי לקרב מול העוזרים החזקים שלו. היה קרב קשוח ועד היום אני מנסה להבין אין הוירוס נוצר. הקרב נמשך הרבה זמן, היו הרבה עוזרים, משרתים בלי סוף. אני מאוד רוצה לספר על הקרב הגדול. נלחמנו ונלחמנו בלי סוף, הבסתי את העוזרים, נשאר לי רק משרתים, שרים והוירוס .עד שיום אחד הבנתי איך הוא נוצר, הוא נוצר מחומר אפל מאוד שזה היה חלק מהמכונה בשביל לבנות את המכונה המיוחדת. אבל בסדר בואו נמשיך את הסיפור. עכשיו אני נלחם במשרתים. היה קרב מאוד קשוח אבל ניצחתי כמעט והפסדתי. הבנתי את הטעות ועכשיו אני נלחם נגד השרים. נלחמתי שעות ארוכות של מלחמה ולסוף ניצחתי. עכשיו הקרב הגדול נגד הוירוס  או שאפשר להגיד ג’וני 2.נכון שזה השם שלי, אבל אני בניתי את המכונה הקרב הקשוח מאוד נמשך יום אחד ו5 שעות ופתאום שלחתי ברק והלב שלו קיבל מכת ברק והרגתי אותו והצלתי את החבר של נד .
שמחתי שהכוחות משמשים אותי גם לדברים טובים.

 

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »