בית ספר של הפיות

 

בסד

                                       בית הספר של הפיות

על פניו זה היה בית הספר רגיל שהיו בו תלמידים מורים אבל  בבית הספר הזה היו גם היה שלוש בנות מאוד מוכרות… קראו  להן מאיה אפרת וליה כשהן היו יחד כל בית הספר היה במתח… תעלולים כמו שלהן אף אחד לא דמיין , למעשה הן מתחו את כולם חוץ  מהמנהל…

למנהל הן רצו לעשות את המתיחה הכי טובה… הן ידעו שהמנהל יכעס עליהם אבל לא היה להן אכפת להם. הן לא יכלו לעצור את המתיחות והתעלולים , ההנאה שלהן מהפרצופים המופתעים הצחיקה אותן כל פעם מחדש.

שלושת הבנות חשבו על מתיחה טובה יום ולילה אך, לא עלה להן שום דבר לראש , הרי הן עשו כבר הכל לכל בית הספר. הן החליטו לבקש מהתלמידים רעיונות  אך בכל פעם שהן התקרבו  אל התלמידים הם ברחו מהן בצעקה.

הבנות החלו להתייאש ואפילו שאלו ילדים בשכונה ואך לא מצאו שום מתיחה טובה, אולי נפוצץ עליו בלון מים  אפרת אמרה , אבל כבר עשינו את זה לתלמיד אמרה מאיה והציעה שיעשו  לו מתיחת המשרד.  אפרת שאלה מה זו מתיחת המשרד?

מאיה ענתה: אנחנו נשים שם כמה מלכודות וכשהמנהל  יכנס למשרד שלו הוא ילכד במשרד שלו.  לאחר שחשבו על כך עוד קצת החליטו להוציא לפועל את המתיחה…  וכך חיכו שהמנהל יצא מהמשרד והלכו לשים את המלכודות הנה אמרה ליה המנהל הולך והבנות נכנסו והתחילו לשים במהירות את  המלכודות ויצאו…..

כשהמנהל ניכנס למשרד שלו פתאום ראה חוט ועליו כתוב : משוך בי ! המנהל משך בלי שום היסוס ומיד דלי מים שלם נפל עליו . המנהל ההמום צעק בקול רם : מי עשה את זה?  ובדיוק ראה את שלושת הבנות  והבין שהן אחראיות על התעלול , אז החליט ללמד אותן לקח חשוב…..

לקח שרק באי הפיות אפשר ללמוד…..

בתא של הבנות חיכתה לכל אחת מהן הזמנה צבעונית וקסומה.

ובה התבקשו לקרא בקול את המשפט הבא: סוף מעשה במחשבה תחילה…

וכשאמרו את המשפט , נכנסו הבנות לעולם קסום  ומופלא בו ראו פיות קטנות   ויפות. הבנות התרגשו ושמחו.. עד שהפיות החלו להתנהג בצורה שהייתה מאוד מוכרת לבנות, הן נראו תמימות כמעט כמו שלושת הבנות אך למעשה הן היו מאוד מעצבנות והחלו למתוח ולעשות להן תעלולים עד ששלושתן החלו להרגיש כל כך רע .. ורק רצו לחזור לביתן… וכשביקשו מהפיות לשוב לעולמן אמרו להן הפיות שהתשובה נמצאת בהזמנה… כך שוב קראו הבנות בקול “סוף מעשה במחשבה תחילה”

ומיד מצאו עצמן  במשרד המנהל…

מיד כשראו אותו ביקשו ממנו סליחה.. לא חשבנו ולא הבנו,

רק כשהרגשנו בעצמנו כמה נורא ולא מצחיק לעבור מתיחה עבור מי שמותחים אותו  הבנו שהתנהגנו בלי מחשבה… 

ועכשיו? שאל המנהל.

אין יותר מתיחות ! ענו שלושתן.

 

 

 

מגישה :יעלה נאמן

 כיתה :ד בנות

בי”ס: נועם נריה בית שאן

מחנכת: יעל עמר

רכזת שפה: ליאורה קדוש

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »