בית ספר לפיות

בית ספר לפיות

 

היו היה בארץ רחוקה בית ספר לפיות. למדו בו פיות אשר חלומן היה לסיים את בית הספר בהצלחה ולקבל  תעודה של פיית חלומות, שתפקידה יהיה לסייע לילדים להגשים את חלומותיהם.

הלימודים בבית הספר היו מאוד קשים. הפיות למדו מדי יום מהבוקר ועד הערב ומדי שבוע ביום חמישי נבחנו על הקסמים, הערכים והדרכים למימוש חלומות שלמדו באותו השבוע.

בבית הספר למדו 20 פיות. הפיות למדו בחריצות בכדי לקבל את התואר “פיית החלומות”. באחת הכיתות למדו 5 פיות שהיו חברות מאוד טובות וקראו להן: איה, מאיה, רוני, לין וגאיה. הן היו פיות נסיכותיות, חרוצות וטובות לב. אך דבר אחד קטן שיבש לחבורה הקסומה את הדרך להצלחה.

איה הפיה הצעירה מכולן הייתה פיה מיוחדת במינה, כוונותיה היו טובות אבל תמיד השתבשו לה הקסמים והדברים היו יוצאים הפוך ממה שהתכוונה. לדוגמא, כאשר קיבלו משימה להכין  שיקוי לעוגיות חלומות לחלק לילדים בבית חולים, יצאו העוגיות של איה מלוחות במיוחד והילדים לא אהבו אותן כלל.  ופעם אחרת כאשר קיבלו משימה להכין קסם אשר ילביש ויאפר ילדה לאירוע בת מצווה הקסם שלה השתבש והפך את הילדה לליצן.

המדריכה בבית הספר כבר לא ידעה מה לעשות עם איה, הכל השתבש לה וכולם דאגו שלא תוכל לקבל את התעודה ולצאת לעולם הגדול עם חברותיה. בעקבות כל התקלות של איה החליטה הנהלת בית הספר להוציא את איה לחופשה.  איה מאוד נפגעה ונפרדה מחברותיה בבכי ועצבות רבה . גם לחברותיה של איה היה קשה, הן אהבו אותה מאוד אך הבינו שכך איה לא תוכל לקבל תעודה.

ביום הראשון כשלא הייתה בבית הספר וחברותיה היו לצידה איה לא יצאה מחדרה. ביום השני הבינה איה שלהיות עצובה לא יעזור והחליטה לארוז מזוודה ולנסוע לבקר את סבתה.

סבתה של איה קיבלה אותה בחיבוק ענק ובפינוקים רבים, הן שוחחו ארוכות וסבתא של איה עודדה אותה לא לוותר, להאמין בעצמה ולהמשיך לתרגל את הקסמים  כדי שבסוף תצליח.

באחד הימים ישבה איה בפארק על הספסל וקראה ספר, לפתע ראתה איה ילדה יושבת על הדשא ונראית מאוד עצובה.  מיד נגשה איה אל הילדה, שאלה מהו שמה ומדוע היא עצובה?

לילדה קראו אגם והיא סיפרה לאיה שלפני מספר ימים עברה לבית ספר חדש ואין לה עדיין חברים.  איה שאלה את אגם אם ניסתה לפנות לילדים בכיתה ואגם אמרה לה שניסתה, הייתה מאוד נבוכה וברחה. כששמעה זאת איה אמרה לאגם שהיא תהיה חברה שלה.

באותו שבוע נפגשו איה ואגם מספר פעמים בפארק, שיחקו, פטפטו וגם איה הייתה מאוד שמחה ושכחה שעזבה את בית הספר לפיות.  באחת הפעמים שנפגשו גילתה איה שבקרוב לאגם יש יום הולדת והחליטה לעשות לה הפתעה. בשעת לילה מאוחרת התעופפה איה, פיזרה אבקת חברות והשאירה לכל אחד מילדי הכיתה של אגם הזמנה למסיבת הפתעה.  איה החליטה להזמין גם את חברותיה הפיות והשאירה להן על הלוח בכיתה הזמנה. הגיע היום המיוחד ואיה מאוד חששה שלא תצליח לערוך את המסיבה. זה היה היום הקבוע שנפגשה עם אגם בפארק, היא הגיעה מוקדם, קישטה אותו וערכה שולחנות עם כיבוד. כל הילדים הגיעו ולא ידעו של מי המסיבה. כשנכנסה אגם לפארק וראתה את ההפתעה התרגשה מאוד,  איה הושיטה את מטה הקסם ואגם הופיעה בשמלה של נסיכות. כולם מחאו כפיים לאגם ורצו לחבק אותה. הייתה מסיבה מאוד מוצלחת וכולם נהנו.

לאחר מספר ימים קיבלה איה מכתב, הזמנה לטקס חלוקת תעודות סיום  בית ספר לפיות. בעקבות המעשה הטוב שעשתה איה, החליטה הנהלת בית הספר שאיה תסיים את בית הספר לפיות בהצלחה עם חברותיה.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »