אורי הילד המכור לטלפון

 

אימא אומרת לאורי: “השעה כבר 1 בלילה תעזוב  את הטלפון ותילך לישון”. אבל אורי עונה לה: “לא בא לי ללכת בא לי להיות כל הלילה עם הטלפון”. ואז אימא אומרת לו: “אני אתן לך הזדמנות אחרונה תילך לישון עכשיו או אקח לך את הטלפון לשבוע.

בסוף אורי הלך לישון ועזב את הטלפון. בבוקר בשעה 5 הוא קם ורץ לטלפון. אימא גילתה שהוא עם הטלפון וצרחה עליו הרבה עד שאבא שואל ” זה מוקדם מה קורה?” ואז אימא אומרת לו:

 “זה מוקדם ואורי כבר עם הטלפון בשעה כזאתי.” ואז אימא ואבא אומרים לו: “נימצא לך עונש” ואז אימא אומרת: “לא עונש, פשוט ניקח לו את הטלפון. הוא בכיתה ב’ למה קנית לו טלפון? הוא קטן בשביל טלפון והוא גם לא יודע שבשעות כאלו לא משתמשים בטלפון.” ואבא אומר: “את ממש צודקת אימא.” ואז אורי מתעצבן ובוכה הרבה ואז אימא אמרה: “אתה תקבל טלפון רק בבר מצווה.” אבא אמר לאימא שהיא ממש צודקת. אורי אומר: “זה ממש לא פר שלרועי אח שלי הגדול יש טלפון מכיתה ג”. ואז הם אומרים לו: ” אבל רועי לא משתמש בטלפון בשעות כאלו ויש לו הגבלת זמן עד שעה 8. רועי לא יכול להיות בשעות כאלו אם הטלפון 1  2 בלילה אתה אם הטלפון אורי אומר:” זה ממש לא פר אני גם רוצה שיהיה לי טלפון. ואימא ואבא אומרים לאורי:” אבל לקחנו לך את הטלפון אין מה לעשות.  ואז אורי אומר:” אבל באיזה גיל אני אקבל טלפון ובאיזו כיתה?. ואז אימא אומרת לאורי:” אתה תקבל טלפון בכיתה ז  ובגיל 13 .ואז רועי אח הגדול של אורי אומר:” לי יש לי טלפון מכיתה ג ועכשיו אני בן  וחצי 16 בכיתה י. ואז אורי אומר לרועי: לי באה כבר לקבל טלפון היה לי אבל בגלל שאימא ואבא המעצבנים האלה לקחו לי את הטלפון. אימא ואבא אומרים לאורי אל תדבר ככה אתה בכיתה ב לי לא היה טלפון בגיל הזה קיבלנו טלפון רק בגיל 19. ואז אורי אמר איך סבלתם:? ואז אימא ואבא אומרים לאורי:” סבלנו טוב מאוד וגם נענו בלי טלפון כי שיחקנו אם אחים ואחיות שלנו אז אולי גם אתה אורי תשחק אם אחים שלך. ואז אורי אומר לאימא ואבא:” לא בלי אני לא אוהב את אימא ואת אבא ואת רועי אח שלי המעצבן הזה. ואז אימא אמרה לו:” אל תדאג  אתה תהנה בלי טלפון וגם אם היה לך טלפון אז זה היה הורס לך תחיים. אורי הוא אומר לאימא ולאבא:” ממש לא נכון ואז אימא אומרת לו תחקה את כיתה ז:” ואז אורי אומר טוב בסדר.

 

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »