אבא שלי קנה לי אופניים

אבא שלי קנה לי אופניים

היי אני רון תלמיד בכיתה ג’ , קצת קשה להישאר בשקט במהלך השיעורים. קצת קשה לי לא להיגרר אחרי חבר שעושה שיגועים בכיתה או לא להחזיר לחבר שמתגרה בי.

יום אחר הסגנית והמחכנת הזמינו את ההורים שלי לשיחה. כי יום קודם התבלבלתי והתחצפתי למורה ושיחקתי עם כדורגל בתוך הכיתה, כן כן אני יודע שלא הייתי בסדר אבל מה אני יעשה לפעמים אני קצת מבולבל.

ההורים שלי הגיעו לבית הספר ושם ישבנו לשיחת נזיפה לפני השהייה , בסיום השיחה אבא ואימא קצת כעסו עליי אבל אמרו לי שהם מאמינים בי ושיש בי כוחות להתגבר קצת על השתוללויות שלי בכיתה.

אני חגגתי יום הולדת כחודשיים לפני והמתנה שביקשתי היא אופנים . אבא ואמא אמרו לי חמודי אתה יכול לקבל כל מתנה אבל אופניים חדשים מקבל מי שהוא בוגר ומתנהג כבוגר. הבנתי שאולי הם רומזים לי על ההתנהגות שלי בכיתה. אומנים חלפו חודשיים אבל לא רציתי שום מתנה קיוותי לקבל את האופניים . לפני שיצאנו מהשיחה  אבא לקח אותי הצידה ועשה איתי הסכם,  בהסכם אבא הזכיר לי שעדיין יש את האופניים ואם אני מחליט להתנהג כבוגר אני אוכל לקבל סוף סוף את האופניים.

אז מאז השיחה עברו כבר שלושה חודשים ואבא ואימא  רואים שהשתדלתי והתאמצתי וגם אם היה לי קשה אז התגברתי יותר, ולשחק עם כדור בכיתה כבר לא חזרתי לשחק.

יום אחד אבא חזר מוקדם מהעבודה ולקח אותי לחנות מיוחדת . חנות של אופניים.

סוף סוך קבלתי את האופניים שרציתי. אז הרווחתי אופניים חדשים והתנהגות בבית הספר נעימה יותר לי ולכיתה .

 

שם: אריאל מוסאי

כיתה : ג בנים

מחנכת: הודיה כהן

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »