החופשה הגדולה

שבי שומרון

שלום שמי מעוז שהם.

הסיפור שאני רוצה לספר לכם הוא

אני אחי וסבא שלי השתתפנו בחוג צפרות בקדומים.

למדנו על כל מיני סוגים של ציפורים וגם נסענו לכל מיני טיולים שבהם צפינו על הציפורים.

יום אחד המדריך של החוג אמר שלפני פסח כל הקבוצה תצא לטיול של 3 ימים לדרום ובסוף נגיע לאילת. התרגשתי מאד.

בערב לפני שיצאנו לטיול ארגנו תיק עם כל הדברים שהינו צריכים. קמנו בבוקר מוקדם והתפללנו בקדומים.

אחרי התפילה האוטובוס חיכה לנו ,עלינו והתחלנו בנסיעה...

הדרך היתה ארוכה ובסופה הגענו ליתיר. קיבלנו משקפות מיוחדות ובעזרתן יכולנו לצפות על הציפורים. ראינו נשרים ורחמים וחסידות. הגענו לאוהלים שבהם התמקמנו  הורדנו את התיקים שלנו והלכנו לאכל ארוחת ערב בחדר אוכל. אחר כך הלחנו לישון בבוקר התפללנו ונסענו לאזור מצפה רמון. הגענו למקום שיש בו תצפית מיוחדת על ציפורים נדירות וצפינו בהם במשקפות שלנו. היה מאד כיף. אנחנו החלטנו לא להמשיך לאילת אלא לחזור באוטובוס ולפגוש את ההורים שלנו ולהמשיך איתם לטיול אחר כיף. אתם רוצים לדעת למה הוא כיף? בגלל שנסענו עם בני דודים ל3 ימים בוילה. בוילה היתה בריכה וג'קוזי וטלויזיה מרפסת גדולה ודשא ענק. היו שם גם ערסלים וספסלים ושולחן פינפונג וסנוקר. היה לנו מאוד מאוד מאוד כיף בוילה. ביום הראשון התמקמנו ושחינו בבריכה, הכי עמוק של הבריכה הוא 2 מטר. ביום ה2 נסענו לדיונות חול רצנו חפרנו בורות. חזרנו ושוב שחינו בבריכה ושיחקנו בסנוקר ובפינפונג. ביום ה3 שוב שחינו ושיחקנו והתחלנו להתקפל ואז נסענו לגן חיות ראינו שם קופים אריות תוכים קנגורו תנינים נחשים והייתה שם תנשמת שאם מישהו עושה לה הו היא גם עושה הו הו  הו וזה היה ממש מצחיק. היה לנו מאד כיף בגן חיות שנשארנו שם כמעט עד החושך. ואז כבר הגיע הזמן לחזור הביתה.. הדרך היתה ארוכה ואני לא אוהב נסיעות ארוכות אבל היה שווה כי אבא ואמא שלי קנו לכולם ארטיקים. בסופו של דבר אחרי נסיעה ארוכה הגענו הביתה!

כשהגענו ישר התחלנו לנקות. כי זה היה יומיים לפני פסח.

אני כבר מחכה לטיול שנעשה לפני פסח בשנה הזאת.