מתנת יום הולדת

שלום! קוראים לי יוסי ואני בן 10. אני ילד סקרן מאוד וגם אוהב שוקולד, ולכן החלטתי שאני רוצה בתור מתנת יום הולדת, ללכת למפעל שוקולד, ולראות איך מכינים שוקולד. לגלות לכם את האמת? אני מאוד חושש שההורים שלי לא יסכימו, כי הם לא אוהבים שוקולד. אני מאד מהסס אם לבקש את המשאלה הזאת או להציע משהו אחר. אז אני מקווה שהם יסכימו.  כשהגיע יום ההולדת שלי,  בא’ בתמוז, אבא ואמא שלי שאלו אותי: “מה אתה רוצה מתנת יום הולדת?” ואני אמרתי להם “ללכת למפעל שוקולד ולדעת איך מכינים שוקולד”. אבא ואמא הסכימו. הופתעתי. לא חשבתי שיסכימו. שמחתי מאוד, הרגשתי שהלב שלי מתרחב. אבא אמר “בוא ניסע” ונסענו-אני ואבי. כשהגענו, התרגשתי מאוד, חיכינו שתי דקות בכניסה למפעל ואז הגיע עובד מהמפעל בשם גבי, והסביר לנו על איך מכינים שוקולד, ועל כל המכונות-מה כל מכונה עושה. ראינו המון מכונות מסוגים שונים, כל מכונה עושה משהו אחר: למכונה אחת שופכים את כל מרכיבי השוקולד, מכונה שניה שמכינה את הקוביות, ומכונה שלישית שאורזת את החבילות בשקיות.  אני ואבא מאוד התפעלנו מכל המכונות, מהגודל שלהן ומהניקיון שהיה במקום. ואז הגיע החלק המהנה ביותר. הגענו לסוף הסיור. שם כל השוקולדים היו כבר מוכנים. המדריך אמר שאפשר לאכול הרבה שוקולדים וגם אפשר לקחת הביתה. הייתי בהלם, שמחתי מאוד שהמדריך מרשה לקחת הרבה שוקולדים. התחלתי כבר לדמיין איך אני מחלק שוקולד לכל החברים שלי ולאחים שלי. כמה שהם ישמחו. לאח מכן אני ואבא לקחנו הרבה שוקולדים, מילאנו שקית שלמה. כשהגענו הביתה, חילקתי לכל האחים שלי שוקולד, הם שמחו מאד והודו לי.

ביום למחרת, נפגשתי עם חברים וחילקתי גם להם מהשוקולד. דוד הציע שנשחק את משחק השוקולד. שמחנו מאד, שיחקנו ובסוף יצא שכל ילד אכל המון שוקולד. זה היה משחק מאד מהנה.

עכשיו אני מנסה לחשוב על מתנת יום ההולדת שלי לשנה הבאה.

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »