מסיבת הפתעה

מחנכת: חן פרץ

רכזת שפה: אורית רבין

חמ”ד תחכמוני בת ים

יום אחד בתאריך השני לנובמבר נולדה אישה חשובה שהיא סבתא שלי היום יום ההולדת שלה בשני לנובמבר ורצינו לעשות לה מסיבת הפתעה אבל אף מאחים במשפחה לא יכול לבוא ,אח אחד בעבודה אח שני בבית חולים ואח השלישי בצבא ואף אחד לא יכול להגיע למסיבת ההפתעה ניסיתי לשכנה את הבוס של אח הראשון וגם ניסינו את האח שבבית חולים אבל האחות לא מסכימה אבל האחות אמרה לו שהוא יכול להתחבר לזום והאח השלישי בריתוק ואז לא ידענו מה לעשות עד שלסוף האח שבעבודה ניסה לשכה והוא הצליח והוא אמר לו סבתא שלי חולת סרטן ומירוב שזה ריגש אותו הוא נתן לו לצאת ואח השני לא יכול לבוא כי נקרעה לו השריר וגם האח השלישי סיפר  שסבתא שלו חולת סרטן אבל הוא לא הצליח להשתחרר אבל סיפר לו שאף פעם לא עשינו לסבתא שלי מסיבת הפתעה ואז המפקד ויתר לו אבל אמר לו פעם הבאה אתה לא משתחרר ואז התחלנו לארגן את השולחן האח הראשון הביא שתייה וחטיפים שתי האח השני לא הביא כלום כי בבית חולים והאח השלישי הביא בורקסים וסבתא שלי אמרה שעוד שעה היא בבית פתאום אני שמתי לב שאין עוגה ולא ידענו מה לעשות עד שאמא שלי אמרה בוא ניקנה תערובת לעוגה כעבור 5 דקות אמא שלי באה והתחלנו להכין את העוגה שמנו 3 ביצים וכוס שמן וערבבנו הכול עד אחידה טובה שמנו במגש והכנסנו לתנור כעבור חצי שעה העוגה מוכנה אני שמתי על העוגה שוקולד וסוכריות וסבתא שלי אמרה שבאה עוד 1 וכולם התרגשו עד שסבתא שלי באה  פתחתי לה את הדלת וכולם צעקו מזל טוב ואבא שלי שם שירים כולם היו שמחים וכולם אכלו בורקסים חטיפים ושתו שתייה כולם היו שמחים אבא שלי הפתיעה את סבתא שלי בכרטיסים למלון באילת וכולם היו מאושרים וכולם ארזו מיזודות למחר כעבור יום אבא שלי ארגן אוטובוס פרטי התחלנו ליסוע ופתאום הנהג ראה פנצר באחד של הגלגלים והנהג קראה לחברת ידידים והם באו תוך חצי שעה והם החליפו לאוטובוס גלגל ואנחנו אמרנו תודה והתחלנו ליסוע לאילת נסענו נסענו ואנחנו הצערנו לאכול ארוחת בוקר האכלנו בורקסים ושתינו מים ואנחנו המשכנו ליסוע והגענו למלון כולם החליפו בגדים והלכנו לבריכה אחרי שעתיים הלכנו לאכול ארוחת צהוריים אחרי הארוחה נחנו ארבע שעות והלכנו לאכול ארוחת ערב אחרי יום הלכנו לאכול ארוחת בוקר ואחרי זה הלכנו לאייס סמול שזה קניון אני אחותי ודודים שלי הלכנו לעשות החלקה  על הקרח והורים שלנו הלכו לעשות לקנות בגדים והנחנו הילדים שימנו את החלקה על הקרח וגם הוריים שלנו שימו עם חנות בגדים ,חזרנו למלון ואכלנו ארוחת צהוריים ואחרי זה הלכנו לבריכה והיה כיף כעבור שעה חזרנו לחדר נחנו שעתיים והלכנו לאכול ארוחת ערב ביום השלישי חזרנו הביתה כולם אמרו תודה לאבא שלי שאירגן את הטיול היפה והכיף הזה וכולם אמרו תודה לסבתא שלי תודה שאת אמא שלי והילדים אמרו תודה שאת סבתא שללי כולם חזרו הביתה באוטובוס בשמחה וכולם אמרו תודה אחד לשני .

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,