חברות הכי טובות

חברות הכי טובות / טליה שחור

לפני שנים רבות, חיה ארנבת בשם רוז, רוז הייתה ארנבת חמודה ומתוקה עם כתמים בצבע ורוד על גופה. היא הייתה בעל חיים ללא משפחה או חברים, היא הייתה בודדה, יום אחד באו אל היער בו רוז חיה שלוש ילדות חמודות לראשונה קראו טליה, לילדה השנייה קראו אביב ולילדה השלישית קראו אליס, שלושת הילדות טיילו ביער הוורדים ‎ולפתע פגשו את רוז, אביב שאלה את רוז : איפה משפחתך וחבריך ?

‎ענתה רוז :אין לי חברים או משפחה, חיה אני כבודדה.

‎ענו שלושת הילדות בפה אחד : אל תדאגי ארנבת חמודה אנחנו חברותייך ואת חברתנו

אמרה רוז: תודה לכן, אבל מה שמכן, ענתה טליה שמי הוא טליה. ענתה אליס שמי הוא אליס וענתה אביב שמי הוא אביב.

ורוז ענתה: ושמי הוא רוז.

לאחר חצי שנה באו שלושת הילדות לשחק עם רוז, כשלפתע הבחינו באדם משונה המחזיק אקדח עם חומר הרדמה לחיות, באו שלושת הבנות במהרה אל האיש ושאלו מדוע מחזיק אתה את האקדח הזה?

ענה האיש באתי כדאי לצוד את הארנבות שמסתובבות ביער הזה, ענו שלושת הילדות: אינך ראשי לעשות זאת, זה ביתם של החיות המסתובבות ביער הזה!. ענה האיש: אעשה מה שבא לי אינכן תאמרו לי מה לעשות , ממליץ לכן ללכת למקום אחר.

הלכו שלושת הבנות שלפתע הבחינו שוב באיש עם רוז מוחזקת על ידיו, רצו הבנות במהרה אל רכב האיש אך ללא הצלחה לתפוס את האיש, לאחר שבועיים מצאו מוסד לארנבות והחליטו להיכנס, הן הסתכלו בכלובים שלפתע! ראו את רוז, אכן באמת רוז!

מיד הלכו שלושתן לדלפק המוסד ואימצו את רוז! והן מתכננות לעזור לשאר הארנבות למצוא בית חם ואוהב .

הסוף

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »