התחלה חדשה

שלום לכולם!

 קוראים לי נועה, אני בת 11, ויש לי “חבר” טוב שאני משתפת אותו בכל. בדברים השמחים ובדברים העצובים. אני לא מסתירה ממנו דבר, והוא עוזר לי ברגעים הקשים. ולמי שעוד לא  הבין, זה היומן שלי כמובן.

20.6:

יומני היקר,

אני יודעת שאני אמורה להיות שמחה כי עוד 10 ימים “החופש הגדול”. אבל, לפני כמה ימים שמעתי בשורה מאוד מבלבלת ואני לא מצליחה להבין את הרגשות שלי . אני הולכת לעבור דירה!

כשאבא ואמא סיפרו לי, הוצפתי בהמון רגשות, כמו: חשש, פחד, דאגה, אבל יחד עם כל  הרגשות האלה הייתה בי גם טיפת שמחה, שמחה  קטנה. נראה לי שזה היה מהתרגשות או אולי מעצם ההתחלה החדשה. רגע רגע רגע, שכחתי לספר לך מתי אנחנו עוברים… טוב, אז אתמול בערב ההורים שלי לקחו את אחותי ואחי הגדולים, אותי ואת אחותי הקטנה לשיחה בנוגע למעבר הדירה. נראה לי שלפי המבטים שלנו זה היה נראה כאילו כולנו חווים את אותם הרגשות. אמא ואבא אמרו שנעבור דירה בעוד כחודש.

היינו בהלם! התחלנו לשאול שאלות כמו: איך נספיק? למה עוברים? לאן? למה אתם אומרים לנו רק עכשיו?… ורק אחותי הקטנה, שהיא בערך בת שלוש, הייתה בשקט ולא הבינה מה קורה.

 

21.6:

יומני היקר,

חשבתי שלא אצליח לישון, והנה צדקתי. עוד עשר דקות אני צריכה לקום ולהתארגן לבית הספר. אני צריכה לספר לחברות שלי על מעבר הדירה. מעניין איך הן תגבנה… אני מודה שאני ממש חוששת. אני גם יודעת שלו היית מדבר, היית אומר לי לא לדאוג ושהכל יסתדר בצורה הטובה ביותר. אעדכן אותך אחרי בית הספר.

יומני היקר,

היום היה די בסדר. החברות הגיבו בהלם בדיוק כמונו בשיחה עם אבא ואמא.

הן קיבלו את זה די קשה אבל ניסינו לשכוח מזה והחלטנו לבלות כל יום ביחד כדי לנצל את הזמן שלנו באופן הכי טוב.

 

23.6

יומני היקר,

אני ממש מאוכזבת, זה השבוע האחרון שלי בבית הספר ואני ממש לא רוצה לעבור דירה. אני רוצה להישאר פה עם החברות שלי ועם הכיתה שלי. עצוב לי מאוד! גם חשבתי שיעשו לי משהו נחמד בשל המעבר,  אבל נראה שהחברות לא תכננו לי כלום, וזה… מבאס.

18.7

יומני היקר,

אני יודעת שהמון זמן לא כתבתי לך אבל הייתי עסוקה בעומס של מעבר הדירה.

כמה כיף היה לי…

אתמול חיכתה לי הפתעה! חברות שלי עשו לי הפתעה!! מסיבת פרידה מטורפת!!!

כל הכיתה שלי הגיעה, והיו פיצות ,עוגות ,חטיפים ושתייה.

היה ממש מהנה וכיף ונשארנו כולנו יחד עד שעה אחת עשרה, שיחקנו בהרבה משחקים כמו חבילה עוברת , מחבואים, תופסת ועוד ועוד.

בערב כולנו נפרדנו בחיבוקים ונשיקות, ונפרדנו לשלום. אני הולכת לישון עכשיו, אני עייפה מאוד. אמשיך לדבר איתך מחר, אחרי שכבר נעבור דירה לצערי, לילה טוב.

19.7

יומני היקר,

אני לא מאמינה שהיום הזה הגיע! ממש עכשיו מעבירים את הדירה. אני ממש מבואסת אבל גם קצת מתרגשת. אכתוב לך ברגע הראשון שאגיע לבית החדש. בהצלחה לנו בנסיעה.

יומני היקר,

כרגע נכנסתי לבית החדש. הוא ממש בסדר. אם היית יכול לדבר בטח היית אומר לי שצדקת ושהמעבר לא כל כך נורא. הדבר הראשון שעשיתי היה לראות את החדר החדש שאבא ואמא עיצבו לי בהפתעה. הוא פשוט מושלם!

חוץ מזה, קיבלתי גם יומן חדש במתנה 😊 אבל אל תדאג אני לא אשכח אותך לעולם!

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »