הנסיכה והדרקון

פעם לפני שנים רבות, בסין הרחוקה, הייתה ממלכה מפוארת מאוד. בממלכה היה מלך מלכותי ששמו צ’ינג. למלך צ’ינג היו אבירים רבים שהגנו על כל הממלכה, והיתה לו בת שהיתה אהובה על כל הממלכה.

באותה ממלכה חי גם דרקון אש נחמד.

למרות שהדרקון היה נחמד כל אנשי הממלכה חשבו שהוא מרושע. הדרקון ניסה להסביר להם פעמים רבות מאוד שהוא נחמד אך הם סרבו להקשיב לו, אז הוא נאלץ להילחם איתם הרבה פעמים, למרות שהוא ממש לא רצה.

לילה אחד התגנב הדרקון לארמון וחטף את הנסיכה. בבוקר כשהמשרתת באה להעיר את ביתו של המלך היא שמה לב שהנסיכה נעלמה. היא צרחה: “הנסיכה נעלמה”. מרוב שהצרחה הייתה חזקה כל הממלכה שמעה את המשרתת. כשהמלך שמע את הצרחה הוא מיד גייס את כל האבירים שלו.

בינתיים במאורה של הדרקון, הוא חיכה שהנסיכה תתעורר, כי הנסיכה רגילה שהמשרתת מעירה אותה בבוקר. כשהנסיכה התעוררה לבסוף היא לא האמינה למראה עיניה. מולה עמד דרקון רושף אש. היא כמעט התעלפה!

הדרקון הרגיע את הנסיכה והבטיח שהוא לא יפגע בה. הדרקון סיפר לנסיכה על העבר שלו: “כשהייתי ילד, אבא שלי היה מלך הדרקונים! אבל יום אחד החליט מלך הדרקונים שבני אדם הם האויבים שלהם, והרבה פעמים הדרקונים התקיפו את הממלכה. לילה אחד, שני חיילים הגיעו למאורת הדרקונים והעירו אותי, ושכנעו אותי שהם לא רשעים. בגלל שהייתי הדרקון הכי נחמד בשבט, אז האמנתי להם. פתאום, אבא שלי התעורר, וחשב שהחיילים באו לתקוף אותנו, והוא החל לרשוף אש שורפת וחזקה נורא. ניסיתי להגן  אליהם  עם הכנפיים שלי, אבל לא הצלחתי והוא הרג אותם. שאלתי אותו: “למה הרגת אותם?” הוא ענה לי: “כי הם האויבים!” כשהוא אמר את המשפט הזה מיד שתקתי.  מאז אנשי הממלכה חושבים שכל הדרקונים מרושעים, אבל אני לא מרושע. אני רוצה שדרקונים ובני אדם יהיו חברים. בגלל זה חטפתי אותך. כדי לספר לך את הסיפור הזה, ושתספרי אותו גם ליתר הממלכה”.

הנסיכה אמרה שהיא מאמינה לו.

הדרקון העלה את הנסיכה על הגב שלו, והוא עף חזרה לארמון. כשהאבירים בארמון ראו את הדרקון מתקרב, עם הנסיכה על גבו, הם צעקו: “הנה הדרקון שחטף את ביתו של המלך!” ופתאום כל האבירים וחיילי הארמון כיוונו את הקשתות החדות שלהם לכיוון הדרקון. הדרקון ניסה להגן על עצמו ואיים עם נשיפת אש חזקה לשמיים.

הנסיכה צעקה: “די! אל תירו! הוא מחזיר אותי אל הממלכה”. החיילים הקשיבו לנסיכה והורידו את הקשתות החדות  שלהם. הדרקון סגר את פיו כדי שהתושבים לא יפחדו ממנו.

הדרקון הוריד את הנסיכה בשטח הארמון, ואז הנסיכה סיפרה לכולם את מה שהוא סיפר לה. היא אמרה שמהיום הדרקון לא יהיה יותר האויב של אף אחד בממלכה, אלא חבר.

ומאז הדרקון והנסיכה היו החברים הכי טובים, והדרקון היה המגן של הממלכה.

הסוף.  

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »