הכל לטובה

הכול לטובה

שלום קוראים לי לביא באו ואספר לכם סיפור שקרה לי ליפני שנתיים במבוא מודיעים

זה קרה בל”ג בעומר  היה יום חם מהרגיל שהשרפה פרצה ביישוב שלי.

לפני כן בואו נחזור אחורה בזמן אני והחברים שלי מאוד אוהבים את הטבע

ואת פלאי העולם ובעיקר כול מיני קריסטלים. אני ואבא שלי בנינו דק גדול לבית שלנו והיה לי ולחברים שלי מתחתו  מחנה קריסטלים  שבו

הינו ששמים את כול הקריסטלים שהיינו מוצאים. כשהיינו משפצים את המחנה היה כול כך חם, מזל שהיה לנו חיבור לחשמל  להדליק את המאוורר. פעם אחת אני, אבא שלי,

ואחי הקטן יצאנו לטיול בנחל מודיעין עם הטנדר של אבי ועצרנו לאכול .

אני אבחנתי בסלע שהיה כמעט כולו קריסטל  ואמרתי לאבי אבל הוא היא עסוק עם אחי הקטן ובדרך חזור סיפרתי לו. אחרי כמה ימים חזרנו עם עוד חבר שלי לאסוף את הקריסטל, אבי שבר את הקריסטל לשניים בעזרת פטיש 5 ג”ק את החלק השווה לקחנו וכשהוא הרים את הסלע לטנדר כולו נעשה אדום ואז הוא קרא בקול “שמע ישראל ” ופתאום הוא קיבל בוסט  של אנרגיה  והצליח להרים את הסלע לטנדר.

כל שנה עושים המדורה הגדולה שיש לה תורן גבוהה אני זוכר איך התורן נופל וכולם מסתערים על האש עם צינורות כיבואי.  והשנה  שמנו לב שלא בונים את המדורה הגדולה. אבא של חבר שלי הוא הרב”ש של הישוב  והוא אמר לנו שהמדורה הגדולה לא תהיה השנה בגלל מזג האויר וגם יכול להיות שהמדורות הרגילות יתבטלו .כבר בנינו את המדורה אבל מכבאי האש לא אישרו ,היינו מאוד מבואסים. בסוף עשינו על האש בדק שלי ,שמנו מלא שירים וכול כך שמחנו ששכחנו את המדורה. הלכנו לטייל בחושך וראינו שהילדים היותר גדולים שהפרו את החוק, והדליקו מדורות .

ביום שלמכורת בבוקר קמתי משיר הבמבה וואסבי שהתנגן בקולי קולות . התלבשתי ויצאתי החוצה לתהלוכה של ל”ג בעומר והיה חמסין כבד. ואני זכיתי במשחק מעץ עם גולות מעץ , אבל היו כאלה שזכו ברחפן ומכונית על שלט  . משם הלכתי לבית של דודתי .כמה דקות אחרי, יצאתי לדק וראיתי ענן כתום ענק.  וצעקתי מהדק שרפה !!! רצתי הביתה ואימי כבר ידעה ,אבל אמרתי יש שרפה!!! כן אני יודעת אבא אמר לי .דבר ראשון  לקחתי את הארנק שלי ואז שאלתי את אימי איך אפשר לעזור לקחנו אלבומים ודברים חשובים. ירדנו לאוטו ואז אמא שלי נזכרה ששכחנו את יאופי הכלב שלנו. רצתי להביא אותו אבל הוא לא רצה לבוא אז לקחתי אותו בכוח לאוטו ונסענו לקניון לשחק בגיימבורי,  משם שמענו פיצוצים וראינו עשן דרך החלון , ירדתי לברכת הכדורים והתחלתי לבכות לכמה שניות ואז נרגעתי.  אמא השאילה ממני 100 ₪, קנינו  ארטיקים ונסענו לחברים שם התארגנו והבנו שאין לנו בית לחזור אליו. כול מה שנישרף חזר עלינו כפל כפליים למשל הקריסטל שסיפרתי  עלו, ממצאנו קריסטל כפול פי ארבע , היה לי רכב על פדלים קטן, עכשיו יש לי אחד גדול , היה לי טרקטורון בלי אפשרות  לשינוי מהירות   עכשיו יש לי אחד עם אפשרות לשינוי מהירות, היה לאבא שלי מיני בוס שאפשר לגור בו ועכשיו הוא קיבל במתנה אוטובוס עם שני חדרים ושרותים, היה לנו בית קטן, עכשיו יש לנו בית גדול, והכי מצחיק שהמדורה שבנינו לא נשרפה ומכאן הבנתי שהכול לטובה!.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,