הילד שהלך לאיבוד

לפני שנים רבות, ביער  הגשם אמזונס, בבקתה  קטנה, היה ילד ושמו טל  ולהוריו קראו שמעון וחווה.  באמצע  הלילה טל ראה  הומירגול, רגע! אתם לא יודעים מה זה הומירגול?  זה קוף עם  פרווה  כחולה, גוף עצום,        ציפורנים בערך בגודל שלכם ואפילו צחוק מרושע שבוקע משיניו  הקדמיות: חה חה חה! אוקיי, נחזור לסיפורינו, אז ההומירגול  קפץ על טל נשך אותו עם שיניו  ולקח אותו למאורתו האפלה. בינתיים בחדר ההורים, אימו של טל הרגישה משהו מוזר מתחת למיטתה. היא אמרה לאבא של טל שהיא מרגישה משהו מתחת למיטה. פתאום קפץ על אימו של טל המשהו הזה!  

אוקיי, סליחה שעצרתי במתח פשוט רציתי לבדוק  מה עם טל …טוב, אז ההומירגול  כבר הגיע למאורתו, שם סיר על האש והרתיח מי אגם צלולים. באותו זמן טל ניסה לפרוץ את דלת ביתו של ההומירגול  אבל ללא הצלחה. הדלת הייתה  נעולה במפתח והמפתח היה  בשרשרת על צווארו של ההומירגול. אז טל, שהיה ממש טוב בטיפוס, טיפס על ארון שהיה במקרה ממש קרוב לסיר, קפץ על השרשרת, פרם את הקשר ,פתח את הדלת וברח לביתו.

בינתיים , מה שקפץ על אמא של טל היה החתול שלהם איציק ,שהיה שמן מאוד  וגם הנפש הקסומה הראשונה  שנמצאה על פני כדור הארץ וכנראה  גם בכול היקום, אז הוא  יכול  היה לדבר, אז הוא אמר להם שיגיעו אל טל במהרה כי הוא בצרה צרורה בגלל שההומירגול רודף אחרי טל .

 אימו ואביו של טל הלכו לחפש את טל. בינתיים טל ברח מההומירגול וסוף סוף הגיע לביתו, אבל לא מצא את הוריו! והוריו לא מצאו אותו! הם אמרו לעצמם: בטח הוא ברח למעמקי היער ,אז בוא נלך  למעמקי היער! והם הלכו למעמקי היער. בינתיים טל אמר לעצמו, בטח הורי הלכו למעמקי היער, אז אני אלך למעמקי היער. אז טל הלך למעמקי היער ואז הוא שמע קול בין השיחים וגם הוריו של טל שמעו משהו בין השיחים  וטל  חתך את השיחים וראה את הוריו והוריו ראו אותו וטל אמר :”אמא! אבא! ”  והוריו אמרו: “טל! ” והם התחבקו והתנ… טוב, אתם יודעים .

אז סיפורנו מסתיים כך שטל פוגש את הוריו והוריו פוגשים אותו והם שמחים וצוהלים גם כי הם מצאו אחד את השני השני וגם כי פורים …. ומי יודע אולי  ההומירגול היה תחפושת ממש טובה? ואולי זה באמת הומירגול…  אופס,  שכחתי לספר לכם, הומירגול זאת חיה מאוד  נדירה!            

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »