הטיול המסוכן האחרון

פרק 1

המשפחה שאוהבת טיולים

זה קרה בדיוק לפני שנה, משפחה ממוצעת בת 5 נפשות: יעל האמא, דוד האבא, והילדים: ענבר, אורי, וספיר.  המשפחה אהבה מאד לטייל אבל לא טיולים רגילים, אלא מקומות יפים ומיוחדים וגם מסוכנים ומפחידים!

הגיע החופש הגדול, והמשפחה החליטה לצאת לטיול. הפעם הם החליטו ללכת לטיול מסוכן!!

אמא אמרה: “מחר יוצאים! תתחילו לארוז דברים. מחר ב4 לפנות בוקר יוצאים לשדה התעופה”

כולם התחילו לארוז ורק ספיר התעכבה, היא הייתה עסוקה בלשחק מבוכים ודרקונים. היא ממש אהבה לשחק אבל אמא לא אהבה את זה…

אמא נכנסה לחדר של ספיר וצעקה:” ברצינות, מחר אנחנו טסים וזה מה שאת עושה?!”

ספיר אמרה בחוסר חשק: “טוב, אני אארוז”.

פרק 2

הגיע יום הטיסה!

הגיע יום הטיסה!! קראה אמא.

אמא התחילה להיכנס ללחץ. כולם התעוררו ונכנסו למונית ונסעו לשדה התעופה.

כעבור שעה, הם סיימו לעבור את הבדיקות בשדה, וחיכו שיקראו להם להגיע למטוס.

כעבור מס’ דקות קראו להם להגיע לשער העלייה למטוס. אורי, ענבר וספיר ממש התרגשו, הם אהבו לטייל במקומות מפחידים.

הם נכנסו למטוס וכמו כל טיסה, אורי וענבר התחילו לריב מול כל המטוס מי ישב ליד החלון. בסוף ההורים הרגישו שהם מביכים אותם אז הם הפרידו אותם וספיר זכתה לשבת ליד החלון. כל הטיסה אבא ישן ונחר ממש חזקקקקקק!!!!!!!!!

פרק 3

ההרפתקה מתחילה עכשיו!!

נחתנו סוף סוף!! סוף סוף נגמרו הנחירות של אבא, אמר אורי.

אבא שמע את זה וצחק הוא ידע שהוא באמת נוחר חזק.

בזריזות המשפחה יצאה מהשדה ונסעה ישירות למלון מפנק שהוזן מראש. למרבה הצער, כל היום במלון ההורים ישנו ונחו והילדים השתגעו משעמום. אפילו לא היה וייפיי!!! אמא אמרה שמחר באמת יתחיל הטיול שציפינו לו.

פרק 4

הטיול מתחיל

הגיע הבוקר והחלטנו ללכת להר געש!!

כשהגענו ההר געש היה נראה כאילו הוא עומד להתפרץ אבל התעלמנו, כי אמרו שההר רדום ולא צפוי להתעורר ואנחנו מספיק רחוקים מהלבה המפחידה.

הלכנו בשביל בהר, כשלפתע פתאום ספיר החליקה וכמעט נפלה ללבה!! עברו כמה דקות והתחלנו לשמוע קולות מוזרים. פתאום! ההר התחיל להתפרץ!! הלבה התחילה לעלות, והתחלנו לרוץ ואורי לא רץ מספיק מהר והוא צעק:” חכו ליייייייייייייייייי!” אנחנו רצנו אליו והלבה כבר עוד רגע הגיעה אלינו, לא היה לנו מה לעשות אז היינו צריכים להיכנס למערה שראינו ליד. נכנסנו אל המערה והבנו שהצלחנו להימלט מהלבה אבל אנחנו תקועים במערה כי הלבה כבר מעל המערה. כולנו הרגשנו ברי מזל שניצלנו אבל לחוצים שנתקענו. אבא ניסה לחלץ אותנו אבל ללא הצלחה…

פרק 5

יש עוד תקווה? כנראה שלא

כבר איבדנו תקווה, התחלנו לדבר על מה נעשה בגן עדן אבל פתאום לא שמענו יותר הלבה. אבא בדק אם יש עוד לבה שחוסמת את היציאה וגילה שנגמר! הלבה הפכה לאבן ושמחנו ממש!

מהר יצאנו מהמערה שבהר הגעש ונסענו ישר למלון. הבטחנו לעצמנו שלא נעשה דברים מסוכנים כאלה יותר בחיים. טסנו לארץ ובטיסה כל המשפחה הרגישה שהיא רוצה להקיא אבל הרופא אמר שזה סתם תופעות לוואי.

פרק 6 ואחרון

חזרה לשגרה

חזרנו לארץ. אחרי כמה ימים, שמענו את אבא אומר לאמא: “הזמנתי לכולנו כרטיסי טיסה בחול המועד סוכות לגלישת גלים בחוף עם כרישים באוסטרליה.

היינו המומים. כנראה עוד הרפתקה מחכה לנו בקרוב.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,