החלום של רועי

החלום של רועי

לפני כמה שנים היה ילד  בשם רועי. רועי בילדותו למד לשחק כדורסל. הוא התחיל ללמוד בחוג כדורסל ועם הזמן הוא למד והתקדם. בהתחלה הוא לא היה משחק כל כך טוב, אך הוא לא התייאש ולא ויתר, הוא המשיך ולמד וכעבור כמה שנים הוא הצליח להגיע לליגת הקבוצות של התיכונים. בליגה הזו  קבוצתו עלתה לגמר ולמרות שהקבוצה הפסידה רועי שיחק בה ממש טוב. כעבור מספר שנים פנו אליו נציגים של קבוצת  “אליצור נתניה” והחתימו אותו על חוזה. ההתחלה שלו בקבוצת “אליצור נתניה” לא הייתה כל כך טובה והיו משחקים שלא העלו אותו למגרש והוא נשאר לשבת על הספסל. רועי גם הפעם לא הרים ידיים ולא התייאש, הוא המשיך והתאמן עוד ועוד ועם הזמן הוא התקדם. ואז הגיע השינוי שרועי כל כך חיכה לו, רועי השתפר מאוד, גם המאמן שלו ראה את ההתקדמות והתחיל להעלות אותו למגרש פעמים רבות שבהם רועי שיחק מצוין וקלע הרבה מאוד סלים.                                                                                                     

אחד האירועים המשמחים ביותר קרה במשחק שבו רועי ניצח כמעט לבדו את כל המשחק ועשה זאת בזמן קצר. את הניצחון הנפלא של רועי הוא לא הצליח לשכוח כל השחקנים קפצו עליו בשמחה והקהל הריע לו במחיאות כפיים סוערות.                                                                             לאחר מספר חודשים נשלחה הקבוצה של רועי לטורניר שבו משחקים שלוש קבוצות נגד שלוש קבוצות וכמובן שרועי שיחק שם כמו שהוא ידע לשחק. רועי וחבריו התאמנו זמן רב לקראת המשחק הגדול. המשחק התחיל טוב, הקבוצה של רועי הצטיינה והובילה,  הקהל שנהנה מהמשחק עודד והריע, אך מספר שניות לקראת הסיום כאשר קבוצתו של רועי הובילה בשתי נקודות, רועי יצא למהלך של חסימה ושחקן מהקבוצה היריבה שהתקרב לקלוע לסל נתקל ברועי ופתאום קול רעש חזק… רועי מצא את עצמו על הרצפה בעקבות מכה חזקה שקיבל ברגל. רועי הבין שהוא נפצע חזק ובשבילו הטורניר הסתיים. הוא ירד מהמגרש עצוב ומבואס כי הוא הבין שהמשחק שהוא כל כך חיכה לו והתאמן לקראתו הסתיים כל כך מהר.                                          

 לאחר כמה ימים התברר שרועי צריך לעבור ניתוח. באותו הזמן הקבוצה שלו הייתה צריכה להשתתף בעוד משחק ולא היה להם שחקן שיחליף את רועי. ואז אחד השחקנים סיפר שאח שלו משחק בקבוצת נוער בישראל והוא שחקן די טוב ואולי כדאי שיתנו לו לשחק וזה לבסוף מה שקרה. כשאחיו עלה על המגרש ושאלו אותו מה שמו הוא אמר רועי ואז כולם צחקו על כך שיש לו את אותו שם כמו השחקן החסר שלהם…                                                                                               רועי עבר את הניתוח בשלום וחזר להיות שחקן מצוין ומאז ועד היום הוא שחקן מצליח מאוד.

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »