החטיפה המסתורית

הקדמה

היי קוראים לי שרון ואני בת 12 ואנחנו במשפחה שלוש אנשים אבא אימא ואני יש לי כלב שקוראים לו שוקו והיום חוגג 1

—–

אבא אימא צעקתי איפה השלט של הטלוויזיה אך לא שמעתי תשובה צעקתי שנית אבא אימא אתם כאן ושוב לא שמעתי תשובה ירדתי לקומה למטה אך לא ראיתי את הורי אך פתק על השולחן ראיתי ובפתק היה כתוב:

נחטפנו אנחנו נמצאים כרגע בקהיר שבמצריים מקווים שנתראה שוב סומכים עליך אבא ואמא

קראתי את הפתק והדמעות התחילו לרדת על לחיי וליבי התחיל לדפוק חיבקתי את שוקו ונרדמתי

כשקמתי הבנתי שאני לא יכולה לשבת בבית ולא לעשות דבר החלטתי לצאת למבצע שחרור הורי

לפני שיצאתי למבצע הסתכלתי שוב בפתק והצלחתי לזהות שזה לא הכתב של אחד מהורי. פתאום ראיתי ששוקו לחץ על הכפתור של הרדיו והצלחתי לשמוע בידיוק ששתי הורים נחטפו בשבי

הבנתי שגם רוצים לחטוף אותי עז ניצלתי את ההזדמנות כדי להציל את הורי אני ושוקו יצאנו מהבית עם תוכנית בתקווה שהיא תצליח להציל את הורי יצאתי מהבית וראיתי בחניה לוחית רישוי של ערבים לקחתי אותה והתחלתי ללכת פתאום בכיכר של השכונה ראיתי מונית ערבית שהבבה לכיווני

משהו יצא מהמונית ומשך אותי לתוכה כשנכנסתי למונית ראיתי את הסוודר של אימי והבנתי שזה יעזור לי למצוא אותה. פתאום נפלטה לי צעקת שמחה. הערבי צעק עלי הוסקוט- שזה שקט בערבית. ואני השתתקתי. מהר נסענו שעות ארוכות, אני שוקו והערבי. פתאום המכונית עצרה ליד מנהרה. הערבי דחף אותי מהמונית ונסע. פתאום עלה לי רעיון לתת לשוקו לרחרח את הסוודר של אימי בשביל שימצא את אימי ואבי. הוא התחיל לרחרח וללכת לכיוון המנהרה שהייתה שם. הלכתי בעקבותיו, פתאום שמעתי קול שאמר:” הצילו, די תפסיקו”. הצלחתי לזהות את קולה של אמי וצעקתי שמע ישראל בפעם הראשונה ומצאתי את עצמי ליד אמא שלי ללא המחבל. אי ואמא שלי התחבקנו חזק והתחלנו לרוץ לפתח המנהרה. התחלנו לברוח. שאלתי את אמי איפה אבא ? היא אמרה שהפרידו בניהם ושהוא במנהרה אחרת, אך לא נוכל לשחרר אותו כל כך מהר כי המנהרה שהוא נמצא בה היא מנהרה ארוכה ביותר, אך אני לא ויתרתי, אמרתי לאמא שאנחנו לא מתייאשות ושנצליח. מהר מאוד הבנו שזה בלתי אפשרי. לפתע ראינו בן אדם שהיה נראה יהודי ואמר לנו שיש לו תכנית. הוא אמר שהוא עובד אצל הערבים כמרגל שלנו ויוכל לעזור לנו לחלץ את אבא שלנו. הלכנו אחרי האיש היהודי למקום מלא בבגדים והוא אמר לנו שאנחנו צריכות להתחפש לערביות בשביל המבצע. התחפשנו והלכנו אחריו למנהרה של אבא שלי. היהודי המרגל אמר לערבים שהיו שם שאלו 2 מנקות חדשות ושהוא צריך להיכנס לחדר של החטוף כדי לנקות שם. הערבים יצאו ופינו את החדר. הכנסנו את אבא שלי לתוך שקית זבל ושמנו את השקית בעגלת הפח. יצאנו עם העגלה ואמרנו לערבים שעדיין לא גמרנו, שלא יכנסו. לאחר מכן התקשרנו למשטרה והם באו לחלץ אותנו.

לאחר כמה ימים חגגנו את בת המצווה שלי .

בנס משפחתי חזרה בתשובה

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,