ברוך רופא חולים

בס”ד

ברוך רופא חולים / מלאכי יוספי

היו היה פעם אחת ילד ושמו יונתן.                                                                                                        יונתן היה ילד רגיל כמו כל הילדים האחרים בגילו רק שהייתה לו בעיה קטנה, נשברה לו יד ולא סתם יד, היד החזקה שלו. קולטים!? עכשיו רוצים לדעת איך כל זה התחיל בכלל?

המשפחה של יונתן יצאה לטייל בחיק הטבע, שם פגשו הרבה משפחות עם ילדים. היה כיף לשחק. באמצע המשחק יונתן ראה קן של ציפורים בצמרת העץ. יונתן החליט לטפס על העץ ולהוריד את הקן אך הוא מעד ונפל למטה.

יונתן הרגיש כאבים חזקים ביד, הוא צעק ובכה.  אימא שלו שמעה את הבכי וראתה את יונתן שוכב על הרצפה, מיד צלצלה למד”א. מרחוק נשמע קול צופר “ויאו ויאו” , האמבולנס הגיע למקום. אימא הרימה את יונתן לאמבולנס ונסעו לבית החולים זיו צפת.

 הרופא בדק את יונתן ושלח אותו לצילום יד. הרופא ראה בצילום שהיד הימנית שבורה והחליט לשים לו גבס. בהתחלה יונתן ממש נבהל כשהוא שמע שהיד שלו נשברה וצריך לתקן אותה,  אבל הרופא הסביר שהקב”ה מתקן את היד ואנחנו רק עוזרים לה שלא תזוז.

יונתן היה ממש עצוב שראה את הגבס על היד, אבל הוא שמח שהגבס עוזר לו להרפא.

אימא אמרה לרופא תודה והם נסעו חזרה הביתה.

למחרת בבוקר כשיונתן הלך לבית הספר כול הילדים אמרו: “יונתן למה יש לך גבס”?  יונתן סיפר להם את  כל הסיפור. בשיעור המורה גיא ראה את יונתן עם גבס ושאל את יונתן ממה זה קרה?  יונתן סיפר למורה גיא את הסיפור וגיא איחל לו ש”ירגיש טוב”. וגם בשיעור הבא המורה שאל למה יש ליונתן גבס? ואז יונתן סיפר את כול מה שקרה לו ביד.

יום אחד יונתן ואימא חזרו לרופא והרופא אמר שאפשר להוריד את הגבס. יונתן התרגש והיה מאושר.

למחרת, יונתן הלך לבית הספר ופגש את המורה וכל הילדים. המורה והילדים אמרו ליונתן: “ברוך רופא חולים”!

 יונתן חזר שמח הביתה והרגיש שהיד כבר לא כואבת לו.

יונתן סיפר לאימא והאחים על היום הנפלא שהיה לו וכולם שמחו איתו מאוד. כולם אמרו ליונתן איזה כייף שהבראת!

“ברוך רופא חולים”!

 

הפתק שנעלם

הפתק שנעלם   “אביה!!!!!” צעקה אפרת ” למה את מגיעה עכשיו עוד רגע והיינו נוסעים! ” “סליחה” אמרה אביה. אפרת הייתה המורה של אביה ,

להמשך קריאה »